Vairuotojui skirtame ekrane bus funkcijos, leidžiančios gauti prieigą prie tarnybų, prie kurių jis įpratęs naudotis darbe ir namuose. Centriniame ekrane atsiras tradicinės informacinės, navigacinės ir pramoginės tarnybos, o papildoma programinė įranga atvers galimybes trečių šalių kūrėjams. Tai galėtų būti internetinis radijas, vyriausybiniai informaciniai kanalai bei daugybė kitų funkcijų.
Siekiant užtikrinti saugumą, kiekvieno automobilio prieiga prie kompanijos „Ericsson“ sukurtos platformos „Connected Vehicle Cloud“ bus šifruojama. Projekto autoriai bando daryti viską, kad neleistų automobilio sistemoje aktyvuoti kenkėjiško kodo. Jei projektas bus vykdomas pagal numatytą planą, Volvo ketina artimiausiu metu pristatyti vartotojams „išmaniuosius automobilius“, ir tai įvyks anksčiau, nei „Google“ išleis savo autonominį automobilį su visa tam skirta programine platforma.
Kiti rinkos dalyviai taip pat kuria panašius projektus, pavyzdžiui, japonų kompanija „Toyota“ ketina įdiegti technologiją, kuri leistų jos gaminamiems automobiliams palaikyti tiesioginį ryšį, taip pat būtų galimybė komunikuoti su kitomis transporto priemonėmis bei išorės objektais.