Tačiau praėjus kuriam laikui skandinavai kartu su „Geely Auto“ priėmė sprendimą tokį pagrindą kurti. Tai leis sustiprinti abiejų kompanijų padėtį C segmente.
Švedų taikiklyje jau senokai buvo „Range Rover Evoque“, tačiau tik sukūrę visiškai naują architektūrą kompaktiškam visureigiui jei galės iš tiesų taikytis į šį britų kūrinį. Pramonės gigantė „Geely“ šioje srityje „Volvo“ kompanijai padės ne tik finansiškai, bet ir iš gamybos, bandymų atlikimo pusės.
Visai neseniai „Volvo“ pristatė „Concept Coupe“, kuris buvo surinktas ant visiškai naujos „Scalable Product Architecture“ (SPA) platformos. Pirmasis serijinis automobilis, naudosiantis tokį pagrindą, bus didelis visureigis XC90, o XC40 modeliui ši architektūra netinkama. Ji yra paprasčiausiai per didelė, o mažinti ir atsisakyti kai kurių privalumų – ne tas kelias, kurį renkasi švedai.
Tikėtina, jog naująjį, mažesniems automobiliams skirtą pagrindą „Volvo“ gamins taip, kad šį būtų galima kuo lengviau ir pigiau modifikuoti.
Tiems, kuriems kyla klausimas, kodėl „Volvo“ pasielgė kitaip nei „Volkswagen“ ir vietoje vienos platformos sukūrė dvi, švedai turi labai paprastą ir logišką atsakymą – kuriant mažesnį automobilį ant didesniems skirtos, tačiau pritaikomos platformos neišvengiamai susiduriama ir su tam tikrais kompromisais. „Volvo“ siekia to išvengti – mažesniems automobiliams bus taikoma kompaktiškesnė platforma, o didesniems – didesnė.
Tai leidžia tikėti, kad XC40 bus išties tvirtas varžovas populiariajame C segmente.