Skandinavai akcentuoja, kad šią sistemą jie montuoja beveik kiekviename baziniame modelyje (išskyrus XC90) – priešingu atveju tokį skaičių jie būtų pasiekę gerokai vėliau.
Automobiliai su savaiminio stabdymo technologija yra svarbi „Volvo“ strategijos dalis – kompanija tikisi, kad nuo 2020-ųjų jų pagamintuose automobiliuose nežus nė vienas žmogus.
„City Safety“ akylai stebi eismą prieš automobilį – ji reaguoja į bet kokią kliūtį. Negana to, visai neseniai inžinieriai įdiegė ir „Cyclist Detection“ (Dviratininkų aptikimo) programą, kuri, esant didesniam nei 33 km/h greičių skirtumui tarp dviratininko ir „Volvo“ automobilio, įspės vairuotoją, o esant neišvengiamam susidūrimui – akimirksniu stabdys automobilį.
„Volvo“ jau gerokai anksčiau sukūrė ir autonominiu būdu valdomas mašinas – jie gali būti vadinami vienais iš šiostechnologijos pionierių.
Švedai ir toliau dirba prie dar vienos technologijos – autonominio mašinos statymo sistemos. Ji, vairuotojui išlipus iš automobilio, mašiną pastatys savaime, tam suradusi tinkamą vietą. Kompanijos inžinieriai tikina, kad tokia technologija pramonėje debiutuos jau visai greitai.