„Bendras degalų naudojimo efektyvumas – svarbiausia mūsų klientams, todėl „Volvo“ konkurentams bus sunku varžytis su mūsų turima technologija ir siūlomomis paslaugomis“, – sako „Volvo Trucks“ jėgos agregatų vadovė Astrida Drewsen.
Patobulintas papildomas išmetamųjų teršalų apdorojimas
Didelės galios D11, D13 ir būsimajame D16 serijų varikliuose „Volvo Trucks“ ir toliau naudos atrankinės katalizės redukcijos technologiją SCR. Tai itin efektyvi papildomo išmetamų teršalų apdorojimo sistema, užtikrinanti „Euro 6“ emisijos reikalavimų įgyvendinamumą. Be to, „Volvo Trucks“ patobulino SCR katalizinį neutralizatorių ir „AdBlue“ įpurškimo sistemą.
Ekonomiška technologija
Siekiant išpildyti „Euro 6“ emisijos reikalavimus, išmetimo sistemoje būtina palaikyti pastovią aukštą temperatūrą. Todėl D11 ir D13 serijų „Euro 6“ varikliuose „Volvo Trucks“ apjungė SCR, neaušinamąją išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistemą EGR ir dyzelino kietųjų dalelių filtrą DPF. D5 ir D8 serijų variklių technologiniai sprendimai įgyvendinti pasitelkiant aušinamos EGR sistemos, kietųjų dalelių filtro ir SCR derinį.
„Atsižvelgdami į sukauptą patirtį su sudegusio kuro dalelių emisiją reglamentuojančiais įstatymais visame pasaulyje, pasirinkome degalus taupiai naudojančią, ekonomišką ir mažiau sudėtingą variklių technologiją. Didžiuojamės mūsų siūlomais „Euro 6“ varikliais, kadangi aplinkosauga yra viena iš mūsų pagrindinių vertybių“, – sako A. Drewsen.
„Euro 6“ varikliai
- 2012 m. rugsėjį „Volvo Trucks“ pradėjo prekybą pirmuoju „Euro 6“, 460 AG D13 serijos varikliu.
- 2013 m. birželį pradedama prekyba naujaisiais D5, D8, D11 ir D13 serijų varikliais.
- Nuo 2014 m. pavasario į „Volvo“ sunkvežimius bus montuojami 16 l „Euro 6“ varikliai bei 13 l varikliams skirti jėgos agregatai „I-Torque“.