„Volvo V40“ yra naujas modelis „Volvo“ gamoje. Ant panašaus dydžio platformos švedai gamino S40 ir V50, tačiau nei vienas iš jų nebuvo populiaraus kėbulo segmento atstovas. Vienas sedanas, kitas universalas. Tik mažesnysis C30 buvo hečbekas, bet jam akivaizdžiai trūko dar poros durų, kad galėtų vadintis praktišku.
Deja, techninių automobilio parametrų „Volvo“ dar neatskleidė. Tikėkimės po variklio dangčiu rasti mažesnius dyzelinius ir benzininius „Volvo“ variklius su turbinomis. Neatmeskime ir „Plug-in Hybrid“ galimybės – švedai tokią platformą jau turi ir naudoja V60 ir XC60 modeliuose.
Gamintojo nuotr./„Volvo V40“ |
V40 tęsia šių dienų „Volvo“ dizaino stilių. Jo priekinės dalies dizainas kiek primena S60, bet jis kiek drąsesnis, ekspresyvesnis. Žvelgiant iš šono, į akį krenta saugumo jausmą stiprinanti ryški, vadinama, pečių linija. Gale – XC60 ir V60 matytas dizainas. Skirtingai nei mažesnio C30, galinis dangtis nėra pagamintas vien iš stiklo – „Volvo“ pasirinko tradicinio dangčio receptą.
Interjeras, tuo tarpu, taip pat tęsia S60 ir C30 dizaino tradicijas. Jis skandinaviškai kuklus, bet tuo pačiu – prabangus. Centrinė konsolė talpina audio ir klimato kontrolių jungiklius, o pagrindinis ekranas patalpintas pačiame konsolės viršuje. Jis, beje, ne liečiamas o valdomas jungiklių pagalba.
Moderniai ir technologiškai atrodo pagrindinis prietaisų skydas. Jo centre – tachometras, o spidometro rodmenys atvaizduojami skaitmeniniu būdu.
Oficiali naujausio „Volvo“ darbo V40 premjera – jau ateinančią savaitę Ženevos automobilių parodoje.