Koncepcinis automobilis „Volkswagen Up! Lite“ parodoje buvo pademonstruotas su dviejų cilindrų ypač taupiu tiesioginio įpurškimo dyzeliniu ir elektriniu varikliais. Teoriškai tokios konstrukcijos variklis turėtų būti ypač ekonomiškas, o dėl gero sukimo momento ir ne ypač lėtas.
Bet VW turbūt persigalvojo ir pareiškė, kad dyzelinius hibridus jiems kurti būtų ekonomiškai nenaudinga. Taigi tikėtina, kad kitais metais laukiamas automobilis „Lupo“ turės turbodyzelinį, benzininį variklius, bet jiems nepagelbės elektriniai.
„Dyzelinių hibridinių variklių gamyba būtų labai brangi, gerokai brangesnė nei benzininių hibridinių jėgainių. Taip pat atkreipkite dėmesį, kad benzininiai hibridiniai automobiliai yra populiarūs ten, kur dyzeliniai yra nepopuliarūs. Ir atvirkščiai“, – teigia „Volkswagen“ atstovas spaudai.
Tačiau vilties dar yra. VW technikos vadovas Ulrichas Hackenburgas užsimena, kad dyzeliniai hibridiniai varikliai gali būti montyuojami į didesnius automobilius.