Dar 1998 metais pristatytas „Lupo“ nebuvo labai perkamas. VW tikėjosi didesnių pardavimo rodiklių. Techniškai automobilis buvo net labai vykęs. Ypač 3L modifikacija.
„Volkswagen Lupo 3L“ buvo pirmasis pasaulyje serijiniu būdu gaminamas automobilis, suvartodavęs 3 litrus dyzelino šimtui kilometrų. Kelias automobilio kėbulo ir pakabos detales pakeitus pagamintomis iš aliuminio, VW pavyko sumažinti automobilio svorį iki 830 kg. 61 AG turbodyzelinis variklis ir automatinė pavarų dėžė neleido automobilio vadinti dinamišku, bet jis buvo neįtikėtinai ekonomiškas ir ekologiškas.
„Lupo“ pakeitęs „Fox“ buvo žymiai pigesnis ir tai matėsi vos pažvelgus į automobilį. „Lupo“ žavesys dingo.
Na, o dabar VW tobulina naują projektą, kurį galėjome išvysti daugelyje automobilių parodų. Koncepcinis modelis pavadinimu „Up!“ sukurtas naudojant naują mažų automobilių platformą, o jos pagrindu bus sukurta nemažai visos VW grupės automobilių.
Vienas iš automobilių bus pavadintas „Lupo“. Tikėtina, kad su hibridinėmis jėgainėmis galėsime įsigyti ir vien dyzeliu ar benzinu varomas automobilio versijas.
Naujasis „Volkswagen Lupo“ į gatves išriedės kitų metų vasarą.