„VW Polo GTi“ varomas 1,4 l variklio, papildyto kompresoriumi ir jį 3 000 aps./min. lygmenyje pakeičiančiu turbokompresoriumi. Motoras išvysto 180 AG galią (prie 6 200 aps./min.) ir pasiekia maksimalų 249 Nm sukimo momentą (2 000 aps./min.). Agregatas, identiškas naudojamam „Seat Ibiza Cupra“ modelyje, sujungtas su 7 laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėže, perduodančią galia priekiniams ratams.
Agresyvus mažylis tikrai greitas ir eiklus. Maksimalus automobilio greitis – 229 km/val., o 100 km/val. spidometro laiptelis pasiekiamas per 6,9 sek. Vidutinės kuro sąnaudos – 6,0 l/100 km.
Palyginti su įprastu „VW Polo“, GTi versija yra 15 mm žemesnis, turi kietesnę pakabą bei XDS diferencialą. Išoriškai aštrus modelis išsiskiria specialiomis radiatoriaus grotelėmis, dvigubu išmetamuoju vamzdžiu bei vairu plokščia apačia ir pavarų perjungimo svirtelėmis. Į akis krenta ir ryškūs 17 colių ratlankiai.
Kaip ir įprasto modelio atveju, pirkėjai galės rinktis iš dviejų „VW Polo GTi“ versijų – trejų arba penkerių durų hečbekų. Automobilis prekyboje pasirodys vasarą, tuomet turėtų paaiškėti ir jo kaina.
2010 02 17
„VW Polo GTi“ – mažas, greitas ir aštrus
„Volkswagen“ šiandien atskleidė naujojo „Polo“ modelio GTi versiją. Automobilis, kaip ir daug kitų naujienų, bus demonstruojamas po dviejų savaičių prasidedančioje Ženevos (Šveicarija) parodoje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą