Jame montuojamas 2,0 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis su turbina. Šis keturių cilindrų „BlueMotion“ technologijomis apdovanotas variklis pasiekia 140 AG.
Komplektuojamas su šešių pavarų jis pasiekia pavydėtiną ekonomiškumą – šimtui kilometrų suvartoja 4,6 litrus dyzelinio kuro. Jis taip pat ir ekologiškas – 118 g/km CO2 dujų.
Su dviejų sankabų automatine DSG pavarų dėže skaičiai šiek tiek prastesni, lygiai 5 l/100 km ir 129 g/km CO2.
Gal šiek tiek perlenkėme lazdą pavadindami jį „šaltu“ hečbeku. Juk 140 AG nėra jau taip mažai. Taip pat, vairavimo malonumas yra vairuotojo skonio reikalas. Jie vieni mėgsta ypač aukštus sūkius renkančius atmosferinius benzininius variklius, kitiems labiau prie širdies dyzeliniai varikliai su turbinomis, kurie maksimalų sukimo momentą pasiekia ties mažais sūkiais.