1,4 l. TSI variklyje naudojamas ir mechaninis kompresorius, ir turbina. Pasak apdovanojimą atsiėmusio „VW“ variklių skyriaus vadovo Daktaro Rudigerio Szengelio, šis sprendimas suderina gerą ekonomiškumą ir vairavimo malonumą.
Daugiausiai apdovanojimų atskirose kategorijose laimėjo „BMW“.
Kitose kategorijose nugalėjo:
- Geriausio naujo variklio – „Fiat“ 1,4 l. „MultiAir Turbo“;
- „Žaliausio“ variklio – „Toyota“ 1,8 l. „Hybrid Synergy Drive“;
- Geriausio galingo variklio – „Mercedes – AMG“ 6,2 l.;
- Iki 1 l. – „Toyota“ 1.0 l.;
- Nuo 1 iki 1,4 l. – jau minėtas „VW“ 1,4 l. TSI;
- Nuo 1,4 iki 1,8 l. – „BMW – PSA“ 1,6 l. „Turbo“;
- Nuo 1,8 iki 2,0 l. – „BMW“ 2 l. „Twin–Turbo“ dyzelis;
- Nuo 2,0 iki 2,5 l. – „Audi“ 2,5 l. penkių cilindrų „Turbo“;
- Nuo 2,5 iki 3,0 l. – „BMW“ 3 l. „Twin–Turbo“ dyzelis;
- Nuo 3,0 iki 4,0 l. – „BMW“ V8;
- Daugiau nei 4,0 l. – „Mercedes – AMG“ 6,2 l.