„Xantec“ bendrovė dar gegužės mėnesį pademonstravo, kad moka perdarinėti automobilių kėbulus. Vienoje iš automobilių parodų jie pristatė „Maybach 57 S“ prabangaus sedano, o gal reikėtų sakyti, limuzino pagrindu sukurtą dviejų durų kupė.
Už šio kupė modelio linijas atsakingas tas pats dizaineris, kuris sukūrė gerai žinomą „Maybach Exelero“ kupė. Būtent jo rankomis buvo „iškirptos“ galinės durys, prailgintos priekinės ir šiek tiek pakeista stogo linija. Ir, kaip gi be jų, modifikavo priekinį ir galinį buferius.
Rezultatas – dvylikos cilindrų, dviejų turbinų, daugiau nei 600 AG galios variklis ir kupė siluetas. Rodos, tai geriausias automobilio gaminimo receptas. Bet. Kad ir koks išskirtinis šis modelis, jo kaina tikrai šokiruoja – 675 tūkst. eurų!
Bet, kaip ir „Exelero“, taip ir šis kupė galėjo niekada neišvysti dienos šviesos. Kad ir kokį nuostabų darbą atliko „Xantec“, pinigų parengti šio automobilio serijinei gamybai pinigų pritrūko. Čia į pagalbą suskubo turtingi Saudo Arabijos investuotojais iš kompanijos „AutoKingdom“. Jie išrašė 70 mln. eurų čekį ir tapo kompanijos akcininkais.
Pagal planą, kompaniją tikisi pagaminti lygiai 100 vienetų šio „Xantec Maybach Cruiserio“. „Xantec“ atstovas prasitaria, kad kompanija jau turi daug užsakymų ir bent vienus metus turės sočiai darbo.