Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2008 03 04

Ženeva 2008: koncepcinis „Opel Meriva“

Kaip ir buvo tikėtasi, Ženevos automobilių parodoje Šveicarijoje „Opel" stende demonstruojamas naujojo „Meriva" koncepcinis modelis.
Ženeva 2008: koncepcinis „Opel Meriva“
Ženeva 2008: koncepcinis „Opel Meriva“ / Gamintojo nuotr.
Didžiausia šio automobilio naujiena - „Flexdoors" sistema. Priekinės naujosios „Opel Meriva" durys - įprastos, o galinės - atsidarančios į priešingą pusę nei paprastai, ir, kas taip pat svarbu, 90 laipsnių kampu. Panaši sistema naudojama ir kai kuriuose kituose modeliuose, tačiau „Opel" sprendimas nuo daugumos jų skiriasi tuo, kad šiame priekines ir galines duris galima atidaryti atskirai. Tokiuose automobiliuose kaip „Mini Clubman" ar „Mazda RX-8" gerokai mažesnes galines dureles galima atidaryti tik pravėrus priekines. „Opel" teigimu, įstabus šio automobilio dizainas, kurio išskirtiniai bruožai - arkos formos stogas, skustuvo kontūro profilis bei nesupainiojama šoninių langų linija, - taps baze šio gamintojo ateities vienatūrių kūrimui. Be „Meriva", vokiečiai gamina ir didesnį „Zafira" bei mažylį „Agila". Koncepciniame „Opel Meriva" sumontuotas 1,4 l benzininis variklis su turbokompresoriumi ir VVT sistema. Kada ir kokios išvaizdos naujoji „Meriva" karta pasirodys prekyboje, kol kas neskelbiama. Spėjama, kad nuo 2002 m. gaminamą pirmtaką naujasis modelis pakeis 2009 m. arba 2010 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos