Panašiai ir su automobiliais – modelis gali būti stulbinamai gražus, gerai išreklamuotas, turėti puikią pakabą ir būti kokybiškai surinktas, tačiau be vieno dalyko nė iš vietos. Be variklio.
Būtent taip ligšiol buvo ir su „Hyundai Veloster“ – prieš kelis mėnesius GAZAS.LT bandė šį neeilinės išvaizdos hečbeką ir išgyrė praktiškai visus jo atributus. Išskyrus vieną – variklį, kuris buvo tiesiog silpnas.
Bet jau praėjusių metų gale pasigirdo žinių, kad „Veloster“ nebus kaip „69 danguje“ – jis turės gerą variklį. Prieš kiek daugiau nei mėnesį vykusioje Detroito automobilių parodoje žodžiai tapo kūnu – buvo pristatytas „Hyundai Veloster Turbo“.
1,6 l T-GDI variklis, patalpintas į šį mažąjį agresorių, padarė „Veloster“ automobilių čihuahua – jis dabar ne tik piktas, gražus, nedidelis, bet ir greitas. 183 AG ir 270 Nm – tokiais duomenimis gali pasigirti šiolaikinis „Honda CRX“, jau galintis kandžiotis su vyresniais ir ligšiol gerokai galingesniais buvusiais „Volkswagen Scirocco“ ar „Opel Astra“.
Kol kas „Hyundai“ dar neatskleidė tikslių ekonomijos ar ekologijos skaičių, tačiau pagreitis nuo 0 iki 100 km/h yra žinomas – 8,7 sek. Taip, tai nėra pasididžiavimo vertas rezultatas, tačiau lyginant su atmosferinio „Veloster“ 9,7 sek., žingsnis į priekį stiprus. Juolab kad korėjiečių inžinieriai teigia pasiekę „nehondinę“ galios kreivę – nemaža dalis sukimo momento bus pasiekiama prie nedidelių variklio apsisukimų. Šiuo metu nei ta „nemaža dalis“, nei tos „nedidelės apsukos“, dar nėra atskleistos.