„TT RS Plus“ širdis – tas pats 2,5 l penkių cilindrų turbininis variklis, išvystantis 20 AG ir 15 Nm daugiau nei ligšiolinis TT RS. Viso – 355 AG ir 465 Nm.
Verta pagirti „Audi“, kad šie dar neišsižadėjo mechaninių pavarų dėžių – atnaujintą TT RS bus galima užsisakyti su šešių laipsnių mechanine arba septynių „S tronic“ automatine dėžėmis. Visa galia, žinoma, perduodama į keturis ratus.
Gamintojas giriasi pasisekusia kova su svarstyklių skale – „Audi TT RS Plus“ kupė su mechanine pavarų dėže sveria 1450 kg, o iki 100 km/h įsibėgėja per 4,3 sek. (rodsteris – per 4,4). Sprinto rezultatai su „S tronic“ transmisija – atitinkamai 4,1 ir 4,2 sek. Visos automobilio versijos turi elektroninį ribotuvą, nustatytą ties 280 km/h.
Kitas įdomus skaičius – degalų sąnaudos. 8,5 kupė ir 8,6 l/100 km rodsteryje – tokie skaičiai turėtų šviesti borto kompiuteryje važiuojant mišriu režimu. Ne paslaptis, kad gamintojo pateikiamus ekonomijos skaičius pasiekti sunkiau nei išklausyti visą Minedo albumą, tačiau potencialas „tilpti“ į dešimt litrų šimtui kilometrų su automobiliu, iki 100 km/h įsibėgėjančiu per vos daugiau nei keturias sekundes, yra stulbinamas.
Stabdžių sistema ir kiti mechaniniai/elektroniniai mazgai lieka nepakitę nuo TT RS.
„Pliusinė“ versija turi kitokias priekines groteles, iš anglies pluošto pagamintus šoninius veidrodėlius (išskyrus, žinoma, stiklą) bei naujus 19 colių skersmens ratlankius.
Žadama pradinė „Audi TT RS Plus“ kaina su mechanine pavarų dėže – 60650 eurų (209 tūkst. Lt), su „S tronic“ automatine – 62800 Eu (216 tūkst. Lt).