„Nissan Juke“ kiek perrašė teorinio B segmento taisykles (teorinio, nes šis modelis „popieriuose“ yra šiame segmente, nors praktiškai jis sukūrė naują rinką).
„Juke Nismo“ koncepcinis modelis perkelia šią idėją į naują lygmenį. Jis energingas, išskirtinis ir, tikėkimės, bus trokštamas“, – dar prieš Ženevos automobilių parodą kalbėjo Andy Palmeris, „Nissan“ viceprezidentas.
Kai įgaus serijinio automobilio kūną, „Juke Nismo“ bus pirmasis „Nismo“ automobilis Europos rinkoje.
Automobilis dekoruotas firminėmis „Nismo“ spalvomis – perlamutrine balta su raudonais akcentais. Negali prieštarauti – „Nismo“ patobulintas modelis atrodo žymiai geriau nei standartinis „Juke“.
„Juke Nismo“ taip pat turi kitokius priekinį ir galinį buferius, platesnius sparnus, kitokias priekines groteles, sumontuotas netgi galinis difuzorius – „Nismo“ inžinieriai teigia daug dėmesio skyrę aerodinamikai.
Automobilio važiuoklė yra žemesnė nei paprasto „Juke“, o 1,6 l variklis įgavo daugiau galios.
Vis tik trūksta vieno dalyko – skaičių. Žemesnis, aptakesnis, greitesnis, techniškai tobulesnis – taip, patikėti šiais „Nismo“ prezidento Shoichi Miyatani žodžiais galima. Tačiau kada šie žodžiai įgaus skaitinę reikšmę, kompanijos vadovas neatskleidė.