Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 03 06

Ženeva 2012. „Nissan Juke Nismo“ – ne šiaip sau krosoveris

Žemesnis, greitesnis ir iš pažiūros dar įspūdingesnis – „Nismo“ patirtis iš naujo apibrėžia „Nissan Juke“. Jis yra agresyvesnis, sportiškesnis, o firminė „Nismo“ išorės apdaila neleistų supainioti su „Hondos“ „Mugen“ ar „Toyotos“ TRD.
„Nissan Juke Nismo“
„Nissan Juke Nismo“ / Andriaus Lauciaus nuotr.

„Nissan Juke“ kiek perrašė teorinio B segmento taisykles (teorinio, nes šis modelis „popieriuose“ yra šiame segmente, nors praktiškai jis sukūrė naują rinką).

„Juke Nismo“ koncepcinis modelis perkelia šią idėją į naują lygmenį. Jis energingas, išskirtinis ir, tikėkimės, bus trokštamas“, – dar prieš Ženevos automobilių parodą kalbėjo Andy Palmeris, „Nissan“ viceprezidentas.

Kai įgaus serijinio automobilio kūną, „Juke Nismo“ bus pirmasis „Nismo“ automobilis Europos rinkoje.

Automobilis dekoruotas firminėmis „Nismo“ spalvomis – perlamutrine balta su raudonais akcentais. Negali prieštarauti – „Nismo“ patobulintas modelis atrodo žymiai geriau nei standartinis „Juke“.

„Juke Nismo“ taip pat turi kitokius priekinį ir galinį buferius, platesnius sparnus, kitokias priekines groteles, sumontuotas netgi galinis difuzorius – „Nismo“ inžinieriai teigia daug dėmesio skyrę aerodinamikai.

Automobilio važiuoklė yra žemesnė nei paprasto „Juke“, o 1,6 l variklis įgavo daugiau galios.

Vis tik trūksta vieno dalyko – skaičių. Žemesnis, aptakesnis, greitesnis, techniškai tobulesnis – taip, patikėti šiais „Nismo“ prezidento Shoichi Miyatani žodžiais galima. Tačiau kada šie žodžiai įgaus skaitinę reikšmę, kompanijos vadovas neatskleidė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos