2013 03 04

Ženevos automobilių paroda 2013: labiausiai laukiami automobiliai

Kovo 5 dieną prasideda kasmetinė ir viena didžiausių Europoje Ženevos automobilių paroda. Joje lankosi ir GAZAS.LT komanda, kuri praneš aktualiausias naujienas tiesiogiai iš parodos. O prieš tai siūlome susipažinti, ką galime tikėtis pamatyti artimiausiomis dienomis.
Ženevos automobilių paroda 2012
Ženevos automobilių paroda 2012 / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Gamintojo nuotr./Alpina B3
Gamintojo nuotr./„Alpina B3“

„Alpina B3 Bi-Turbo“. Pranešama, kad ši versija bus pagaminta ant 335i pagrindo bei turės kiek patobulintą 3,0 litrų, 6 cilindrų variklį su dviem turbokompresoriais.

Jo generuojama 404 AG galia į galinius varančiuosius ratus bus siunčiama per 8 laipsnių automatinę ZF transmisiją. Iki 100 km/h ši „Alpina“ įsibėgės tik per 4 sekundes. Negana to, specialistai tvirtina, kad toks automobilis vidutiniškai suvartos apie 7,9 l/100 km degalų – maždaug 20 procentų mažiau nei jo pirmtakas.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Aston Martin Rapide S
Gamintojo nuotr./„Aston Martin Rapide S“

„Aston Martin Rapide S“. Keturių durų superautomobilis – taip būtų galima apibūdinti „Rapide S“ su 550 AG bei 840 Nm varikliu. Lyginant su bazinėmis versijomis, S modeliai turi papildomus 80 AG bei 27 Nm.

Gamintojo teigimu, su atnaujinta atmosferine 5,9 litro V12 jėgaine šis automobilis iki 100 km/h įsibėgės per 4,9 sekundės – 0,3 s greičiau už bazinius „Rapide“, tuo tarpu maksimalus greitis padidėjo tik 3 km/h, iki 305 km/h.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Audi A3 e-tron Plug-in Hybrid
Gamintojo nuotr./„Audi A3 e-tron Plug-in Hybrid“

„Audi A3 e-tron Plug-in Hybrid“. Naujasis „e-tron“ modelis turės 1,4 litro benzininį TFSI variklį su turbokompresoriumi (148 AG) bei šešių laipsnių „E-S tronic“ pavarų dėžėje integruotą elektros motorą (101 AG).

Gamintojo teigimu, aktyvavus abu variklius mašinos galia išaugs iki 201 AG bei 350 Nm. Tai šiam hibridui leis iki 100 km/h įsibėgėti per 7,6 sekundės bei pasiekti maksimalų 222 km/h greitį.

Daugiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Audi RS Q3
Gamintojo nuotr./„Audi RS Q3“

„Audi RS Q3“. Pranešama, kad RS Q3 bus pristatytas Ženevos automobilių parodoje. Galingiausia Q3 versija turi 2,5 litro, penkių cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi, kuris generuoja 310 AG bei 420 Nm esant 1500 – 5200 aps./min.

Gamintojas deklaruoja, kad su tokiu varikliu šis 1730 kg sveriantis visureigis iki 100 km/h įsibėgės per 5,5 sekundės. Negana to, vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos, pasak vokiečių, turėtų siekti apie 8,8 l/100 km degalų.

Daugiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Audi S3 Sportback
Gamintojo nuotr./„Audi S3 Sportback“

„Audi S3 Sportback“. Pranešama, kad Ženevoje debiutuosianti versija turės tokius pat agregatus, kaip ir baziniai S3. 2,0 litrų EA888 variklis su turbokompresoriumi generuos 296 AG, o maksimalus sukimo momentas sieks 380 Nm plačiame 1800-5500 aps./min. diapazone. Tai – 35 AG bei 30 Nm daugiau turi EA113 variklis, montuotas ankstesnės serijos S3 modeliuose.

„Audi“ teigia, kad naujoji jėgainė yra pati pažangiausia iš visos šio gamintojo variklių gamos. Pagal „Twin-Scroll“ technologiją sukurtas turbokompresorius į paėmimo kolektorių orą pučią 1,2 bar slėgiu. Naujajame „S3 Sportback“ montuojamas motoras svers 5 kg mažiau nei ankstesnė jėgainė, o maksimalūs jo apsisukimai bus ribojami ties 6800 aps./min. padala.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Bentley nuotr./Bentley Continental Flying Spur
„Bentley“ nuotr./„Bentley Continental Flying Spur“

„Bentley Continental Flying Spur“. Naujasis „Bentley“ yra stipriai atnaujintas: priekinė dalis išlaikė visiems pastarojo meto „Bentley“ būdingus bruožus, o štai žvelgiant į galinę dalį retas šaltkalvis pasakytų, koks čia automobilis.

Aiškus yra automobilio variklis: išskirtinį sedaną į priekį trauks 6 l darbinio tūrio W12 jėgainė su dviem turbinomis arba 4 l V8. Pastarasis variklis, išvystantis 500 AG ir 660 Nm, pasiskolintas iš „Audi“.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Aston Martin Rapide Bertone
Gamintojo nuotr./„Aston Martin Rapide Bertone“

„Aston Martin Rapide Bertone“. Prabangus bei grakštus „Shooting-Brake“ tipo „Rapide Bertone“ universalas, teigiama, turės įprasto modelio mechaninius mazgus. Po kapotu bus sumontuotas tas pats 6,0 litrų V12 benzininis agregatas su 476 AG. Britai teigia, kad modelį sukurti padėjo vienas „Aston Martin“ modelių kolekcionierius. Jis projekte dalyvavo nuo pat pradžios, tuo tarpu gamintojui šio neįvardijamo asmens nuomonė buvo lyg atskaitos taškas. Jis net padėjo nuspręsti, kurias salono vietas reikėtų apsiūti oda bei kokia turėtų būti automobilio spalva.

Iš profilio kiek primenanti „Porsche Sport Turismo“ automobilį ši „Rapide Bertone“ nėra pirmoji moderni tokio tipo koncepcija. 2004-aisiais britai parodė ant „Vanquish“ platformos sukurtą „Aston Martin Jet 2“.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./BMW 3 Gran Turismo
Gamintojo nuotr./„BMW 3 Gran Turismo“

„BMW 3 Gran Turismo“. 3 serijos „Gran Turismo“ yra 200 mm ilgesnis už bazinius universalus bei turi 110 mm ilgesnį atstumą tarp ašių. Lyginant šias dvi versijas, naujoji yra 81 mm aukštesnė už 3 serijos „Touring“ modelius.

Gamintojas teigia, jog gale sėdintys keleiviai GT modelyje jausis kiek laisviau dėl padidinto salono erdvumo. Pranešama, jog šio automobilio bagažinė (520 l) yra 25 litrais talpesnė nei universalo.

Europos rinkai skirti modeliai turės pakankamai plačią variklių gamą: baziniai 320i modeliai turės 2,0 litrų variklius su turbokompresoriais (181 AG), tuo tarpu 328i versijų 2,0 litrų motorų galia sieks 242 AG. Galingiausios benzininės jėgainės bus montuojamos 335i modeliuose (302 AG).

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Chevrolet Corette Stingray
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Corette Stingray“

„Chevrolet Corvette Stingray“. Tai – trečiasis „Corvette“ modelis, savo pavadinime turintis žodį „Stingray“. Pirmieji tokie „Corvette“ buvo gaminami 1963-1967 metais, o vėliau tokiais pat pavadinimais buvo puošiami ir trečiosios kartos superautomobiliai, gaminti 1969-1976 metais.

Bazinės C7 versijos bus gaminamos su visiškai nauju „General Motors“ varikliu – 6,2 litro LT1 V8 agregatu su „Active Fuel Management“ technologija, kintamomis vožtuvų fazėmis bei pažangia degimo sistema. 450 AG bei 610 Nm turintys „Corvette Stingray“ taps ekonomiškiausiais modeliais savo istorijoje – šimtui kilometrų kelio jie pareikalaus tik 9,0 litrų degalų.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.​

Gamintojo nuotr./Citroen C3
Gamintojo nuotr./„Citroen C3“

„Citroen C3“. Automobiliuose bus montuojami 1,0 litro, 67 AG bei 1,2 litro, 81 AG varikliai, pasiskolinti iš kompaktiško hečbeko „Peugeot 208“.

Prancūzai tvirtina, kad šie motorai, lyginant su senesniais 1.1i, 1.2 VTi bei 1.4 VTi bus maždaug ketvirtadaliu ekonomiškesni. Galingesnės benzininės C3 versijos turės 1,6 litro agregatus su 118 AG. Atnaujintuose „Citroen C3“ bus montuojami ir 4 skirtingi dyzeliniai varikliai, iš kurių pats ekonomiškiausias bus e-HDi 70 agregatas.

Įdomu, ar po tokių atnaujinimų C3 sulauks daugiau dėmesio. Nemažai vairuotojų praktiškas C3 savybes neretai iškeičia į gerokai žavesnį bei smagesnį DS3 charakterį. Galbūt po šių „Citroen“ darbų vairuotojai C3 hečbekus vertins kiek labiau?

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Dacia automobiliai
Gamintojo nuotr./„Dacia“ automobiliai

„Dacia“. Gamintojas Ženevoje pristatys naują „Logan“ universalą bei atnaujintą „Duster“. Prancūzijos spauda teigia, kad šių automobilių debiutas įvyks kovo 5-ąją.

Septynvietis „Logan“ universalas turės gerokai erdvesnę bagažinę nei rugsėjį Paryžiuje pristatytas atnaujintas sedanas. Priduriama, kad universalas demonstruos tas pačias, sedano parodytas, stilingas kėbulo linijas.

Tuo tarpu „Duster“ veidui bus atlikta makiažo procedūra: pakeistos priekinės grotelės, šiek tiek atnaujintas salonas. Pats gamintojas tokių Prancūzijos spaudos pranešimų komentuoti nepanoro.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Ford EcoSport
Gamintojo nuotr./„Ford EcoSport“

„Ford EcoSport“. Pranešama, kad šis automobilis turės „Ford SYNC“ funkcijų valdymo balsu sistemą bei „SYNC Emergency Assistance“ funkciją. Tai bus pirmasis šios markės modelis Europoje su tokiomis technologijomis, leidžiančiomis valdyti prie automobilio specialia programėle prijungtą išmanųjį telefoną.

Vienas iš „Ford“ kompanijos technikos departamento vadovų, Paulas Mascarenas teigia, kad atėjo laikas pereiti prie automobilių, kurie turi daug geresnį ryšį su vairuotoju.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Infiniti Q50
Gamintojo nuotr./„Infiniti Q50“

„Infiniti Q50“. Q50 yra naujasis G37 įpėdinis. Gamintojas neslepia, kad bus gaminami ir automobiliai su 3,7 litro V6 jėgainėmis (328 AG) bei hibridai su 3,5 litro V6 varikliais ir elektros motorais. Pastarosios versijos bendras pajėgumas sieks 360 AG.

Šie „Infiniti“ sedanai taip pat turės ir visiškai naują elektrinį vairo mechanizmą – tarp vairo bei priekinių ratų nebus jokios mechaninės jungties.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./KTM X-Bow GT
Gamintojo nuotr./„KTM X-Bow GT“

„KTM X-Bow GT“. Ženevos automobilių parodoje Austrijos kompanija KTM pristatys atnaujintą „X-Bow GT“. Gamintojo teigimu, šis modelis bus skirtas ne tik pasivažinėjimui trasoje, o dėl geresnių važiavimo savybių tiks ir naudojimui mieste ar užmiestyje.

Mat, austrai sumontavo priekinį bei šoninius langus, todėl kiekvieną kartą norint pasivažinėti nereikės mautis pošalmio bei užsidėti šalmo – visi vabzdžiai atsitrenks į priekinį langą.

Visgi, tokie patobulinimai šiam automobiliui iš pirmo žvilgsnio netinka – stiklai yra pernelyg aukšti, o priekinis langas – pakankamai status. Šis automobilis neturi stogo, tačiau tikėtina, kad pasiekus tam tikrą greitį į saloną neprilis. KTM neatskleidžia, ar „X-Bow GT“ pasižymi tokias savybe.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Lamborghini nuotr./Lamborghini Veneno
„Lamborghini“ nuotr./„Lamborghini Veneno“

„Lamborghini Veneno“. „Veneno“ pagamintas naudojant tą pačią platformą kaip ir „Aventador“ – vientisą anglies pluošto kėbulą. Variklis – taip pat iš „Aventador“, tik truputį patobulintas. „Veneno“ įtaisyta V12 6,5 l darbinio tūrio jėgainė išvystis 740, o ne 700 AG, o visais keturiais ratais varomas modelis galės įsibėgėti iki 354 km/h. Galia perduodama 7 pavarų robotizuotos mechaninės transmisijos dėka.

Džiugu, kad „Lamborghini“ dar nepasidavė turbonizacijos erai ir pats galingiausias jų gaminamas variklis vis dar neturi turbokompresoriaus. Artimiausiomis dienomis turėtume sužinoti, ar išlaikys savo ištakas „Ferrari“ – ši kompanija taip pat žadėjo parodoje pristatyti galingiausią kada jų sukurtą automobilį.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Lexus IS
Gamintojo nuotr./„Lexus IS“

„Lexus IS300h“. Pirmą kartą Detroite viešai parodyta naujoji „Lexus IS“ serija pagaliau atkeliauja ir į Europą – kovo pradžioje Ženevos automobilių parodos lankytojai galės gyvai pamatyti šią mašiną. Gamintojas atskleidžia, kad IS300h bus galima įsigyti jau vasarą.

IS300h turės 2,5 litro keturių cilindrų benzininius variklius, kuriems galinius varančiuosius ratus padės sukti elektros motorai. Šie hibridiniai agregatai jau yra naudojami Japonijos rinkai skirtuose „Toyota Crown“ modeliuose. Vidaus degimo variklio galia siekia 175 AG bei 220 Nm, o bendra galia siekia (benzininio bei elektrinio motoro sudėjus) 217 AG.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

McLaren nuotr./McLaren P1
„McLaren“ nuotr./„McLaren P1“

„McLaren P1“. Automobilyje sumontuotas 3,8 l darbinio tūrio, dviem turbokompresoriais apmautas V8 variklis išvystys 727 AG. Elektrinio variklio galia – 176 AG. Sudėjus abu kartu, gauname 903 AG, kas užtikrina P1 tapimą galingiausiu kada nors pagamintu „McLaren“ automobiliu. Bendras išvystomas sukimo momentas – 899 Nm.

Kadangi tai bus hibridinis automobilis, gamintojas taip pat tikina, kad „McLaren P1“ vien elektros pagalba sugebės įveikti 10 km. Ne „Prius“, bet vis tiek į ekologiją nuokrypį turi.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Mercedes-Benz A45 AMG
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz A45 AMG“

„Mercedes-Benz A45 AMG“. Kaip jums skamba tokia kombinacija: hečbekas, visi varantieji ratai, 0-100 per 4,6 sekundės bei 355 AG? Vokiečiai tvirtina, kad tai bus galingiausias serijiniu būdu gaminamas hečbekas dabartinėje automobilių pramonėje.

AMG divizija nusprendė užtaisyti visą turimą potencialą bei sprogdinti BMW M serijos bei „Audi RS“ divizijos varžovus. Šiuo atveju, panašu, kad M135i bei RS3 matys tik horizonte nykstantį A klasės galą.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Nissan nuotr./Atnaujintas Nissan Leaf
„Nissan“ nuotr./Atnaujintas „Nissan Leaf“

„Nissan Leaf“. Per dvejus metus nuo pasirodymo pradžios į pasaulio kelius jau išriedėjo daugiau nei 50 000 į aplinką nė gramo teršalų neišskiriančių „Nissan LEAF“ automobilių. Dabar prasideda naujas šio modelio istorijos etapas.

Iš pirmo žvilgsnio naujasis „LEAF“ gali pasirodyti labai panašus į pirmąjį Europos metų automobilio titulą iškovojusį elektromobilį, tačiau pažvelgus giliau matyti daug reikšmingų patobulinimų.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./Nissan Note
Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./„Nissan Note“

„Nissan Note“. Nepaisant nuožmios konkurencijos naujame gamintojui mažųjų B automobilių segmente, „Nissan“ atstovai įsitikinę: „Note“ įsiterps į populiariausių mažųjų hečbekų grupuotę. Pirmasis „Note“ modelis, pristatytas 2004-aisiais, toli gražu nebuvo sėkmingiausias gamintojo kūrinys – perkamiausių automobilių sąrašuose šis keturių raidžių derinys nefigūruodavo.

„Nissan Note“ idealiai atitinka šiuolaikinio B klasės automobilio pirkėjo poreikius“ – įsitikinęs „Nissan“ produktų vadovas prancūzas Martinas Boutardas.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Qoros 3 Cross Hybrid
Gamintojo nuotr./„Qoros 3 Cross Hybrid“

„Qoros“. Automobilių gamintojas iš Kinijos „Qoros“ kovo mėnesį Ženevos parodoje parodys tris masinei gamybai paruoštas mašinas: sedaną, universalą bei hibridą. Šie automobiliai bus pavadinti labai trumpu pavadinimu – skaičiumi 3. BMW fanai, neskubėkite įsižeisti – jokių panašumų šie „Qoros“ modeliai su 3 serijos BMW neturi.

Pranešama, kad „3 Sedan“ gamyba Kinijoje, Čangšu mieste bus pradėta antrosios šių metų pusės pradžioje, tuo tarpu Europoje „Qoros“ automobilius galime tikėtis pamatyti 2013-ųjų pabaigoje. Buvęs BMW darbuotojas, dabar einantis gamybos vadovo pareigas „Qoros“ kompanijoje teigė, kad per metus šioje gamykloje bus surenkama po 150 tūkst. automobilių, tačiau esant poreikiui apimtys galės būti padidintos iki 450 tūkst. modelių per metus.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Renault Scenic XMOD
Gamintojo nuotr./„Renault Scenic XMOD“

„Renault”. Naujieji „Renault Scenic” ir „Grand Scenic” bus plačiau pristatyti kovo mėn. Vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje kartu su „Scenic XMOD” lengvuoju visureigiu.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Rolls-Royce Wraith fragmentai
Gamintojo nuotr./„Rolls-Royce Wraith“ fragmentai

„Rolls-Royce“. Didžiosios Britanijos prabangių automobilių gamintojas Ženevos parodoje pristatys patį galingiausią „Rolls-Royce“ istorijoje – „Wraith“ modelį.

Prieš keletą savaičių britai paviešino pirmąją šio modelio nuotrauką, kurioje matomas kėbulo profilis. Šįkart gamintojas nusprendė parodyti, kaip atrodo automobilio galo projekcijos kontūrai.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./`koda Octavia universalas
Gamintojo nuotr./„Škoda Octavia“ universalas

„Škoda Octavia“. Universalas turės 610 litrų talpos bagažinę, tačiau sulanksčius galines sėdynes jos tūris padidės net iki 1740 l. Šie modeliai į Europos gatves išriedės jau šių metų vasaros pradžioje.

Naujasis automobilis už hečbeką bus 11 cm ilgesnis. Tai čekams leido suteikti daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams (73 mm daugiau nei hečbeke). Už ankstesnės kartos „Octavia“ universalą naujasis yra 90 mm ilgesnis bei 45 mm platesnis.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./GTA Spano
Gamintojo nuotr./„GTA Spano“

„GTA Spano“. Gamintojas praneša, kad GTA turės 8,3 litro V10 variklį su mechaniniu kompresoriumi.  780 AG šis motoras išvystys maitindamasis įprastu benzinu, tačiau degalų baką užpildžius bio-etanioliu (E85) gali padidės iki 840 AG.

„GTA Spano“ – vienas iš didžiausią variklį turinčių automobilių. Palyginimui, galime pridurti, kad „SRT Viper“ turi šiek tiek didesnį, 8,4 litro V10 agregatą, tačiau be priverstinio oro pripūtimo sistemos.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./SsangYong SIV-1
Gamintojo nuotr./„SsangYong SIV-1“

„SsangYong“. Pietų Korėjos automobilių gamintojas „SsangYong“ neseniai parodė naujojo „Rodius“ eskizus. Negana to, prieš debiutą Ženevos parodoje jos netikėtai paplito internete. Rezultatas daugelio žmonių nuomone – prastas. Tačiau korėjiečiai pristato dar vieną naujieną, kuri taip pat bus parodyta Ženevoje – koncepcinį SIV-1.

Pranešama, jog SIV-1 yra ketverių durų korosoveris, o jo matmenys praktiškai nesiskiria nuo „Nissan Qashqai+2“. 4500 mm ilgio automobilis turi 2,7 metro atstumą tarp ašių – tai, pasak gamintojo, leidžia suprojektuoti erdvų saloną, kuriame bus įrengtos keturios atskiros sėdynės.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Suzuki krosoveris
Gamintojo nuotr./„Suzuki“ krosoveris

„Suzuki“. Japonijos automobilių gamintojas kol kas nelinkę atvirai kalbėti apie naujo krosoverio parametrus, todėl paslaptyje išlieka ne tik techniniai rodikliai, bet ir pats automobilio pavadinimas.

Visgi, „Suzuki“ prasitarė, jog už papildomą kainą bus sumontuojamos ir visų varančiųjų ratų važiuoklės. Tikėtina, kad gamintojas pagal neseniai pasirašytą bendradarbiavimo sutartį pasiūlys tiek benzininius, tiek dyzelinius „Fiat“ variklius.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Toyota GT86 Open
Gamintojo nuotr./„Toyota GT86 Open“

„Toyota“. Pranešama, kad kartu koncepciniu „i-Road“ bei naujaisiais RAV4 ir „Auris“ modeliais, „Toyota“ kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje pristatys ir GT86 kabrioletą.

„i-Road“ – naujas „Toyota“ projektas. Šis automobilis turės 1+1 tipo sėdynes (keleivio vieta sumontuota už vairuotojo – kaip motocikluose). Gamintojas teigia, kad ši ekologiška transporto priemonė bus smagi bei manevringa – suprojektuota greitam ir efektyviam dviejų žmonių pervežimui mieste.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Volvo S60
Gamintojo nuotr./„Volvo S60“

 „Volvo“. Švedijos koncernas praneša, kad didžioji dauguma automobilių jų gamoje netrukus sulauks didelių pokyčių. Specialistai jau kurį laiką pluša prie atnaujinimų net šešiems „Volvo“ automobiliams. Taip pat, per kelis metus švedai pristatys visiškai naują visureigį XC90 bei naujos modifikacijos prabangius S80 modelius.

Atnaujinimai bus suteikti S60, V60, XC60, V70, XC70 bei S80 modeliams. Gamintojas tikina, kad bus pagerinta šių mašinų bazinė įranga, sumažintos degalų sąnaudos bei CO2 emisija. Taip pat, S60 bei S80 sedanai turės jaukesnius salonus, o geriausiai parduodamas modelis gamoje XC60 bazinėje įrangoje gaus sukimo momento paskirstymo sistemą.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Volkswagen Cross Up!
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Cross Up!“

„Volkswagen Cross Up!“. Nors ir šis mažas miesto automobilis atrodo taip, lyg užaugęs norėtų būti visureigiu, 1,0 litro benzininis, trijų cilindrų variklis (75 AG) galią per penkių laipsnių mechaninę transmisiją perduoda tik priekiniams varantiesiems ratams, apautiems 185/50 R16 padangomis.

Gamintojas neatskleidžia, ar inžinieriai atliko kokius pokyčius su traukos kontrole arba pakabos elementais. Iš nuotraukų pastebima, kad šio modelio interjeras papuoštas unikalia apdaila.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Volkswagen nuotr./Volkswagen Golf GTI
„Volkswagen“ nuotr./„Volkswagen Golf GTI“

„Volkswagen Golf GTI“. Ar septintosios kartos GTI su dviejų litrų darbinio tūrio varikliu bus lygiavertis konkurentas „Renault Megane RS“, „Ford Focus ST“ ar „Opel Astra GTC“? Bent jau galios atžvilgiu – vienareikšmiškai ne. Tačiau „Volkswagen“ kūrinys pranašesnis kitose srityse.

Viena jų – pasirinkimas. Pirmą kartą istorijoje bus dviejų versijų „Golf GTI“. Nors skiriasi jos minimaliai – viena turi 220, kita – 230 AG, vien pasirinkimo galimybės sudarymas ir galingesnės versijos pavadinimas „performance pack“ jau yra gerbtinas. Abi versijos turės tokį patį sukimo momentą – 350 Nm.

„Golf GTI“ iki 100 km/h bėgėsis per 6,5 s ir pasieks maksimalų 250 km/h greitį. Pavarų dėžės – šešių laipsnių automatinė DSG arba mechaninė. 

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Gamintojo nuotr./Volkswagen XL1
Gamintojo nuotr./„Volkswagen XL1“

„Volkswagen XL1“. Po anglies pluošto XL1 kėbulu VW sutalpino 0,8 litro, dviejų cilindrų TDI variklį su 47 AG, kuriam 795 kg sveriančią masę išjudinti padės 27 AG elektros motoras. Kalbant apie kėbulą, reikia pabrėžti vieną svarbią detalę. Tikriausiai pamenate, kad „Mercedes-Benz“ neseniai gyrėsi sukūrę patį aptakiausią serijinį automobilį. Mat, CLA aerodinaminis koeficientas siekia vos 0,22. Lyg iš kosmoso nusileidęs XL1 nukarūnuos CLA oro aptakumo varžybose, apvalus XL1 priekis šį koeficientą leido sumažinti vos iki 0,189.

Aerodinamika – raktas į puikius rezultatus. Dėl tokio aptakaus kėbulo šis „Volkswagen“ pastoviu 100 km/h greičiu galės važiuoti, naudodamas vos 8,3 AG. Gabūs inžinieriai iš Vokietijos specialiai šiam automobiliui suprojektavo itin lengvus magnio lydinio ratlankius, apautus 115/80 padangomis priekyje, bei 145/55 gale.

Plačiau skaitykite paspaudę čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų