Visgi, apie pasikeitusius mechaninius mazgus gamintojas atvirai neužsiminė, tačiau 2012-aisiais internete buvo kalbama, jog naujos kartos „X-Bow“ turės penkių cilindrų variklį, kuris tiek konstrukcija, tiek charakteristika primins „Audi“ agregatus.
Gamintojas patvirtino, jog su šiuo automobiliu jie taip pat orientuosis į lenktynių trasose pasivažinėti mėgstančius vairuotojus, tačiau vienas iš pagrindinių KTM tikslų – pagerinti praktines mašinos savybes.
Teigiama, jog „X-Bow GT“ turės normalų priekinį stiklą, duris bei stogą. Visa tai – naujos anglies pluošto pagrindo sudedamosios dalys. Austrai neskelbia, ar pristatę naują modelį nutrauks senojo gamybą, tačiau tikėtina, kad GT versija bus gerokai populiaresnė už dabartinį „X-Bow“. Per 2012-uosius metus buvo parduota vos 80 tokių automobilių.