Koncepcinis P1 buvo pristatytas Paryžiaus parodoje, praėjusių metų rugsėjį. Nuo to laiko gamintojas apie šį superautomobilį atskleidė nemažai informacijos. Buvo teigiama, kad P1 aerodinamika generuos net 5 kartus didesnį prispaudimą nei „McLaren MP4-12C“.
Gamintojo nuotr./„McLaren P1“ |
Automobilio galinius varančiuosius ratus suks 3,8 litro V8 agregatas su dviem turbokompresoriais bei tokio pat tipo, kaip F1 boliduose naudota KERS (kinetinės energijos regeneracijos) sistema. Teigiama, kad bendra visų agregatų galia sieks 720 AG, tuo tarpu santykinė sieks 600 AG tonai. Iš to galima nesunkiai paskaičiuoti, kad automobilis turėtų sverti apie 1,2 tonos.
Gamintojo nuotr./„McLaren P1“ |
Patikimų šaltinių teigimu, serijinis P1 išlaikys net 95 procentus koncepcinio modelio dizaino bruožų. Britai teigia, kad jų tikslas yra sukurti ne patį greičiausią serijinį automobilį, geriausią pasaulyje vairuotojo mašiną – mat, labai daug dėmesio gamintojas skiria važiavimo savybėms.
Nuotraukose bei vaizdo siužete matoma serijinė, tačiau užmaskuota „McLaren P1“ versija. Kai kurie automobilių mėgėjai juokauja, kad toks automobilio dažymas – gražesnis nei vienos spalvos.