Ši mašina – neabejotinai viena iš labiausiai laukiamų šių metų premjerų. Negana to, tai – pirmasis naujas „Alfa Romeo“ modelis iš visiškai naujos gamos. Per ateinančius penkerius metu Italijos automobilių gamintojas žada pristatyti keletą naujų mašinų.
Dvivietis, anglies pluošto konstrukciją turintis automobilis svers mažiau nei vieną toną bei kainuos apie 203 tūkst. Lt. Gamintojo teigimu, galią į galinius varančiuosius ratus siųs 1,7 litro variklis su turbokompresoriumi. Neoficialiais duomenimis, jo generuojama galia turėtų siekti 237 AG. „Alfa Romeo“ patvirtino tik vienintelį faktą – vienai arklio galiai atiteks mažiau nei 4 kg svorio.
Gamintojo nuotr./„Alfa Romeo 4C“ |
Per privatų šio automobilio pristatymą Šveicarijoje buvo pranešta, kad iki 100 km/h 4C įsibėgės maždaug per 4,5 sekundės, o maksimalus jo greitis bus ribojamas ties 250 km/h padala.
1750 TBi jėgainė, naudota ir „Giulietta“ automobilyje turi aliumininę galvutę, tačiau plieninis blokas buvo pakeistas aliumininiu. Tai leido sutaupyti 25 kg.
Italai šiuos modelius surinkinėti pradės šių metų vasarą Modenos gamykloje, o kasmet planuojama parduoti po 2,5 tūkst. 4C modelių: 1000 – Europai, 1000 – JAV rinkai, tuo tarpu likusius 500 – kitose valstybėse.
Kartu su šiuo sportišku automobiliu „Alfa Romeo“ pažymi ir sugrįžimą į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką.
Pranešdamas apie 4C debiutą Ženevos parodoje gamintojas išplatino ir keletą šio gražaus automobilio nuotraukų.
Gamintojo nuotr./„Alfa Romeo 4C“ |