„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2013 06 04

„Zonda R“ projekto kulminacija – „Pagani Zonda Revolucion“ su 800 AG, 730 Nm ir tik 1070 kg

Nesvarbu, ar jums „Pagani Zonda“ yra gražus automobilis, ar ne, tačiau prieštarauti faktui, kad tai – vienas iš ekstremaliausių superautomobilių išties nevertėtų.
„Pagani Zonda Revolucion“
„Pagani Zonda Revolucion“ ir Horacijus Paganis / „Pagani“ nuotr.
Temos: 1 „Pagani“

„Vanishing Point 2013“ renginio metu „Pagani“ pristatė patį ekstremaliausią automobilį savo istorijoje – „Zonda Revolucion“. Tai – „Zonda R“ projekto finalas, epilogas arba tiesiog kulminacija. Kaip pavadinsite, taip nepagadinsite.

Ši anglies pluošto karalystė sveria vos 70 kg daugiau nei tona. Tuo tarpu į galinius ratus per nuoseklaus jungimo, iš magnio pagamintą 6 laipsnių transmisiją bus perduodama 6,0 litrų V12 variklio generuojama 800 AG bei 730 Nm galia.
„Pagani“ akcentuoja, kad pavarų dėžė buvo suprojektuota taip, kad pavarų perjungimai užtruktų apie 20 milisekundžių. Tuo tarpu „Bosch“ inžinieriai tam pritaikė specialią sukibimo kontrolę su 12 skirtingų nustatymų. Jie patobulino ir ABS sistemos valdymą.

Pagani nuotr./Pagani Zonda Revolucion
„Pagani“ nuotr./„Pagani Zonda Revolucion“

Argentiniečio Horacijaus Paganio valdoma superautomobilių kompanija daug dėmesio skyrė šio automobilio aerodinamikai. Visas mašinos priekis buvo suprojektuotas taip, kad automobilį prie žemės kuo labiau spaustų oro pasipriešinimo generuojama jėga. Virš galinės ašies, ant variklio dangčio sumontuotas specialiai šiam modeliui kurtas vertikalus sparnas, o galiniame spoileryje integruotas DRS mechanizmas. „Formulės-1“ fanams nereikia aiškinti, kas tai tokio, tačiau priminsime, kad mygtuko paspaudimu galime keisti galinio spoilerio atakos kampą – tai leis pasiekti didesnį maksimalų greitį. „Pagani“ teigia, kad paspaudus ir palaikius DRS mygtuką 2 sekundėms, jo valdymą perims kompiuteris.

Velniškai greito automobilio stabdymu pasirūpino „Brembo“. Jie suteikė anglies-keramikos stabdžių diskus, kurie yra net 15 procentų lengvesni už naudotus anksčiau. Negana to, jų darbinė temperatūra yra žemesnė, o standumas – geresnis. Gamintojas pažymi, kad tokia stabdžių sistema bus net 4 kartus ilgaamžiškesnė bei pastebimai efektyvesnė už anksčiau naudotą anglies-keramikos technologiją.

Pagani nuotr./Pagani Zonda Revolucion
„Pagani“ nuotr./„Pagani Zonda Revolucion“

„Pagani Zonda Revolution“ kainuoja nuo 2,2 mln. eurų (7,56 mln. Lt) neįskaitant mokesčių.

„Ribos yra nustatytos tam, kad jas būtų galima peržengti. Žinojome, kad „Pagani Zonda R“ yra velniškai greitas automobilis – jis parodė įspūdingą Niurburgringo trasos rato įveikimo laiką. Žinojome, kad sukurti dar greitesnę mašiną bus labai sunku, tačiau gabių dizainerių, inžinierių bei visos „Pagani“ šeimos dėka pasiekėme savo tikslo – sukūrėme greičiausią „Pagani“ automobilį istorijoje. Tikiu, kad šis mūsų kūrinys priblokš visą pasaulį“, – teigia Horacijus Paganis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs