„Volkswagen Passat Alltrack“ nominuotas „Metų padidinto pravažumo automobiliu“, o „Volkswagen Touareg Hybrid“ – „Metų hibridiniu visureigiu“.
„Volkswagen Passat Alltrack“ – speciali bekelei tinkama universalo „Volkswagen Passat“ modifikacija. Padidintą pravažumą užtikrina specialus bekelės režimas, iki šiol diegtas tik į SUV klasės „Tiguan“ ir „Touareg“ automobilius ir ypač standūs dugno apsaugos skydai. Automobilio išorėje gausiai naudojama chromo apdaila. Matiniu chromu papuoštos radiatoriaus grotelės, langų apvadai ir galinio vaizdo veidrodėlių korpusai. Padidinto pravažumo įspūdį teikia ir 17 colių lengvo lydinio ratlankiai „Valley“ bei automobilio priekyje ir gale esančios „Alltrack“ emblemos.
Gamintojo nuotr./Hibridinis „Volkswagen Touareg“ |
Nors „Volkswagen Touareg Hybrid“ pirmą kartą pristatytas prieš dvejus metus, ši hibridinė koncepcija nuolat tobulinama. Todėl naujausios kartos hibridinis „Touareg“ visureigis pasižymi įspūdingu pažangių technologijų ir kasdieninio praktiškumo santykiu. Šio visureigio benzininis variklis vidutiniškai sunaudoja 8,2 litro benzino 100 km kelio.
Be to hibridinio „Touareg“ kūrėjai visiškai neaukojo galios parametrų ekonomiškumo labui – šis visureigis buvo ir išlieka puikiu vilkiku, galinčiu buksyruoti iki 3,5 t bendros masės priekabas. Tai puikus rezultatas šioje klasėje.
„Touareg Hybrid“ pavaros mechanizmą sudaro 333 AG (245 kW) galios V6 TSI variklis, speciali, išimtinai hibridiniams varikliams ir bekelei pritaikyta 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė ir 46 AG (34,3 kW) galios elektros variklis. Varomas vien tik elektros varikliu, „Volkswagen Touareg Hybrid“ su pilna NiMH akumuliatoriaus įkrova gali nuvažiuoti iki 2 km ir išvystyti iki 50 km/val greitį.