Trijų cilindrų variklis yra mažo tūrio technikos stebuklas. Jame įdiegtas tiesioginis degalų įpurškimas, turbina ir kintančių fazių vožtuvų valdymo sistema, o visa tai vainikuoja stebėtina galia ir labai taupus degalų naudojimas.
„Ford“ jau skelbė ketinantis padvigubinti šio variklio gamybos apimtis savo Kelno variklių gamykloje.
„Vidaus degimo variklio technologija yra labai brandi, todėl šiais laikais retai tenka išvysti tikrą proveržį tokių agregatų kūrime. Šis variklis – proveržis. Norint tuo patikėti, užtenka pavairuoti automobilį su „EcoBoost“. Dinamika ir degalų sąnaudos yra geriausias įrodymas“, – sakė Joe Bakai, „Ford“ viceprezidentas.
Konkurso komisiją sudaro 87 automobilių temomis rašantys žurnalistai iš 35 šalių. Savo vertinimo lapuose jie atsižvelgia į važiavimo kokybę, galią, išbaigtumą ir naujausių technologijų taikymą. „Ford“ yra tik trečiasis gamintojas pasaulyje, kuriam pavyko pakartoti laimėjimą šiame konkurse.
Litro tūrio variklis, kuris talpina viską – galią, taupumą, mažą taršą ir mažą svorį
Tas pats litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis laimėjo ir Vokietijos žurnalo „Auto Motor und Sport“ skiriamą inovacijų apdovanojimą „International Paul Pietsch Award 2013“, Karališkojo Didžiosios Britanijos automobilių klubo prizą „Dewar Trophy“ ir JAV žurnalo „Popular Mechanics“ proveržio apdovanojimą.
„Kas galėtų patikėti? Litro tūrio variklis, kuris talpina viską – galią, taupumą, mažą taršą ir mažą svorį. Tai – šedevras“, – pažymėjo birtas žurnalistas Peteris Lyonas.
Šį variklį sukūrė „Ford“ specialistų komanda iš tyrimų centrų Vokietijoje Achene ir Merkeniche bei Dantone, Didžiojoje Britanijoje. Šiuo metu jis gaminamas Kelne ir Rumunijos Krajovos mieste.
Statistika rodo, kad naujoji „Fiesta“ užgavo teisingą vartotojų emocijų stygą. Mažų automobilių segmente šiuo metu konkurencija yra, ko gero, aršiausia nei kada nors anksčiau, tačiau mūsų modelis didina savo dalį rinkoje išnaudodamas išvaizdos, technologijų ir važiavimo kokybės privalumus“, – sakė „Ford of Europe“ viceprezidentas rinkodarai, pardavimams ir aptarnavimui Roelantas de Waardas.
Geriausias pasaulyje variklis šiuo metu montuojamas į mažos klasės „Ford“ modelius „Fiesta“ ir B-MAX, kompaktinius „Focus“, C-MAX ir „Grand C-MAX“. Artimiausiu metu jį bus galima užsisakyti ir naujajame „Mondeo“ bei komercinės paskirties „Tourneo Connect“ ir Tourneo Courier“. Be to, jau dabar variklis montuojamas Indijos ir Kinijos rinkose parduodamame kompaktiškame miesto visureigyje „EcoSport“.
„Ford“ Kelno ir Krajovos gamyklos buvo gerokai modernizuotos, besirengiant šio variklio gamybai. Naujausios technologijos leido keliasdešimt kartų sumažinti gamybai naudojamo aušinimo skysčio kiekį, o „šalto testavimo“ metodas leidžia išbandyti variklius net jų neužvedus.
„Ford of Europe“ ketina iki 2015 metų tris kartus padidinti metines automobilių su „EcoBoost“ šeimos varikliais apimtis iki maždaug 480 tūkst. vienetų. Daugiau nei 300 000 jų turės geriausią pasaulyje variklį – „EcoBoost 1.0“.