Pagrindinis kelionės kemperiu privalumas – laisvė pasirinkti kelią, gyvenamojo ploto vietą, ten praleistą laiką. Visose Europos šalyse yra daug gražiose apylinkėse įsikūrusių kempingų, kurie siūlo ne pačią brangiausią nakvynę ir visas kitas reikalingas paslaugas, kaip vandens papildymą, būtiniausių produktų parduotuvę ir kt.
Butas ant ratų
Nameliu ant ratų ši transporto priemonė vadinama ne be reikalo. Juose paprastai gali miegoti bent 4 žmonės, būna įmontuotas tualetas, dušas, virtuvė, o naujesniuose galima rasti ir oro kondicionierių, televizorių ar netgi lauko baldų komplektą.
Daugumos kemperių išorėje galima pritvirtinti dviračius, slides ar kitą sporto inventorių. Tai praverčia ne tik vasarą, bet ir žiemą – nereikia šių daiktų nuomotis.
Egzistuoja mitas, kad kemperiai netinkami vėsesniu metų periodu. Jų šilumos izoliacija (ypač senesniųjų) nėra stebuklinga, tačiau dauguma jaunesnių nei dešimties metų namelių ant ratų turi autonominius šildytuvus.
Kitas kelionės kemperiu privalumas – vieta. Praktiškai visuose kempinguose pavyks rasti vietą be išankstinės rezervacijos – to padaryti su viešbučiais nepavyks.
Priekaba ar namelis?
Kemperiai paprastai skirstomi į du tipus: paprastas kemperis ir prie automobilio prikabinamas namelis ant ratų. Paprastiems dažniausiai pakanka B kategorijos vairuotojo pažymėjimo, tuo tarpu prikabinamiems dažniausiai prireikia BE. Nebent jų masė neviršija 750 kg ir priekaba turi 1 ašį, o ne dvi.
Abu kemperių tipai turi savų pliusų ir minusų. Pavyzdžiui, prikabinamą namelį galima palikti kempinge ir automobiliu važinėti visą dieną. Taip manevringai jaustis neišeis su kemperiu – juo lengvai nepavažinėsi miestų senamiesčiais ir visur turi tampytis kartu.
Tačiau prikabinamame namelyje ant ratų negalima būti automobiliui judant, tad kelione juo labiau primena važinėjimą iš kempingo į kempingą. Tuo tarpu keliaujant paprastu kemperiu keleiviai gali sėdėti jo viduje ir mėgautis buto ant ratų privalumais.