Gamintojas deklaruoja, kad septintosios kartos „BlueMotion“ versija yra maždaug 15 procentų ekonomiškesnė už savo pirmtaką. Šimtui kilometrų kelio šis automobilis reikalauja vos 3,2 litro dyzelino, o anglies dioksido emisija siekia tik 85 g/km.
1,6 litro keturių cilindrų TDI variklis per 6 laipsnių mechaninę transmisija su kiek ilgesnėmis pavaromis į priekinius varančiuosius ratus perduoda 110 AG bei 250 Nm. Kiekvienas „Golf TDI BlueMotion“ turi tokius kurą taupančius komponentus, kaip mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos, „Start-stop“ sistemą bei energijos regeneracijos technologiją stabdant.
Šis kompaktiškas šeimyninis hečbekas turi 15 mm žemesnę važiuoklę nei įprasti „Golf“, o jo oro pasipriešinimo koeficientas (Cd) siekia vos 0,27. Septintosios kartos „Golf TDI BlueMotion“, kaip ir jo pirmtakas yra papuoštas unikaliu spoileriu, specialiais ratlankiais bei uždaromis priekinėmis grotelėmis.
Kiek vėliau šiais metais vokiečiai pristatys ir „Golf TDI BlueMotion“ universalą.
„Volkswagen“ nuotr./„Volkswagen Golf TDI BlueMotion“ |