Konkurso žiuri, sudaryta iš 76 žurnalistų ir pramonės ekspertų iš 36 valstybių, naująjį metanu varomą ir dviejų rūšių degalus naudojantį „TwinAir Turbo“ geriausiu pripažino už puikų techninių savybių bei finansinio ir aplinkosauginio tvarumo derinį.
(„Fiat“ nuotr.)/„Fiat Panda“ su 0,9 l „TwinAir Turbo“ varikliu |
Praėjusiais metais pirmą kartą naujojoje „Fiat Panda“ sumontuotas dviejų cilindrų „Fiat Turbo TwinAir“ variklis naudoja 3,1 kg metano šimtui kilometrų, bei vienu iš mažiausių CO2 emisijos kiekiu rinkoje, kuris tesiekia 86 g/km. Šiuo metu 0.9 l 80 AG „TwinAir Turbo Natural Power“ yra integruotas „Fiat Panda“ ir „Fiat 500L Natural Power“ modeliuose, kuriuos taip pat galima užsisakyti ir Lietuvoje, įgaliotosios „Fiat“ atstovės Baltijos šalyse UAB „Autobrava“ salonuose.
„Fiat“ koncerno teigimu, žvelgiant į alternatyvių degalų pasiūlą, metano varikliai šiandien yra pats tinkamiausias technologinis pasirinkimas siekiant mažinti taršą miestuose. Metano varikliai iki minimumo sumažina pačių pavojingiausių išmetamųjų dujų kiekius. Šie varikliai gamina 23 proc. mažiau CO2 negu benzinu varomi varikliai. Koncernas įsitikinęs, jog metanas yra „švariausias“ ir pigiausias šiandien prieinamas kuras.
Šiandien „TwinAir“ variklių grupei priklauso 65 AG benzininė versija, 85 AG ir 105 AG „Turbo“ versijos. Pastaroji išsiskiria neeiline specifine galia – 120 AG/l.