Dabar viskas aišku: kaip veikia sektoriniai greičio matuokliai ir kodėl jie turi po dvi kameras bei du laikrodžius?

Pirmuosius sektorinius greičio matuoklius Baltijos šalyse įrengusi įmonė „Fima“ nusprendė 15min skaitytojams paaiškinti visas technines detales – kad neliktų neaiškumų.
Sektorinis greičio matuoklis
Sektorinis greičio matuoklis / FIMA iliustr.

Pasižiūrėkite paaiškinamąjį filmą. Tuomet sužinosite gerokai daugiau, nei vien tai, kad tokie matuokliai pradeda veikti 25-iuose Lietuvos kelių ruožuose. Ir kad fotografuoja automobilį įvažiuojant į ruožą bei išvažiuojant iš jo.

Pavyzdžiui, kad kiekviena sistema turi po dvi kameras. Viena atpažįsta numerius, o kita fiksuoja bendrą vaizdą. Be to, dėl papildomo apšvietimo, jos puikiai identifikuoja numerius tamsoje.

Du autonominiai laikrodžiai greičio matavimo sistemai reikalingi tam, kad ji būti itin tiksli – juk pagal nustatytą įvažiavimo į matavimo zoną ir išvažiavimo iš jos laiką apskaičiuojamas vidutinis greitis.

Beje, sektoriniai greičio matuokliai yra apsaugoti nuo vandalizmo.

Aiškinamajame filme puikiai parodyta, kaip sistema ruože, kuriame matuojamas vidutinis greitis, pagal abiejų kamerų (esančių ruožo pradžioje ir pabaigoje) laiką apskaičiuoja vidutinį greitį ir, jei reikia, išrašo pažeidimo protokolą.

VIDEO: Kaip veikia sektoriniai (vidutinio greičio) matuokliai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis