Kelio žymėjimo darbus vykdančios įmonės UAB „Biseris“ projektų vadovas Gintaras Ošikas paaiškino, kad nuo šiol šioje gatvėje eismo juostos kiekviena judėjimo kryptimi bus susiaurintos, o kelio pakraštyje bus įrengtas dviračių takas ir automobilių stovėjimo vietos.
G.Ošikas paaiškino, kad yra vykdomas kompeksinis žymėjimas, kuriuo siekiama atskirti dviračių taką nuo automobilių srauto.
„Kadangi gatvė yra pakankamai plati, lygiagrečiai nuo gatvės borto bus įrengtas 1 m 20 cm pločio dviračių takas. Judant į gatvės centrą, lygiagrečiai, bus padaryta salelė, kuri atskirs automobilius nuo dviračių tako, o kita įmonė įrengs papildomą atskyrimą, kuris užtikrins didesnį dviratininkų saugumą“, – aiškino G.Ošikas.
Kad iki šiol automobilius prie kelio borto statę vilniečiai neliktų nuskriausti, iškart už dviračių tako, lygiagrečiai jam, bus įrengtos ir automobilių stovėjimo vietos. Įrengus visas šias naujoves, minėtoje Naugarduko gatvės atkarpoje liks po vieną eismo juostą kiekviena kryptimi.
G.Ošiko teigimu, panašūs darbai numatyti ir Kęstučio gatvėje, kurie, jei nekils papildomų nesklandumų, bus įvykdyti dar šį mėnesį.
Susisiekimo paslaugų Tvaraus susisiekimo skyriaus projektų vadovas Antonas Nikitinas, paklaustas, ar dėl to nekils papildomos eismo spūstys, patikino, kad dėl tokio eismo pakeitimo spūstys gatvėje nepadidės, mat ir iki šiol šioje gatvėje automobilių judėjimas vyko viena juosta, nes kitoje stovėdavo automobiliai.
„Buvo po vieną plačia juostą kiekviena kryptimi, dabar jos tiesiog taps siauresnės. Galbūt dėl to automobiliai judės truputį lėčiau, tačiau dėl to bus tik saugiau. Dėl pačių eismo juostų susiaurėjimo didesnės spūstys susidaryti tikrai neturėtų“, – komentavo A.Nikitinas.
Kalbėdamas apie Kęstučio gatvę, specialistas paaiškino, kad čia juostos bus tik atnaujintos, nes naujas žymėjimas šioje gatvėje buvo atliktas praeitais metais.