Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sostinės Ąžuolyno gatvės pėstieji: tokia šalikele – tik į kapines

Pradėjus tirpti sniegui į paviršių su kitomis senienomis išlindo ir senos problemos. Viena iš jų – pėsčiųjų ir dviratininkų takas Vilniuje, jungiantis Šeškinę su Viršuliškėmis.
Ąžuolyno gatvė Vilniuje
Ąžuolyno gatvė Vilniuje / Skaitytojų nuotr.

Į redakciją kreipęsis vyras, vienas iš entuziastų, besirūpinančių Vilniaus pėsčiųjų ir dviratininkų interesais, Vilniaus Ąžuolyno gatvei, vingiuojančiai tarp Saltoniškių bei Sudervės kapinių (šalia „Sportimos“ arenos), piešia liūdną ateitį.

Ji pritaikyta automobiliams. Tačiau pėstieji ir dviratininkai čia jaučiasi tarsi svetimkūniai. Vyras didžiausią pavojų įžvelgia vaikams, viešuoju transportu atvykstantiems į futbolo treniruotes ar netoliese esančią teniso areną.

„Čia kyla didelis pavojus eismo saugumui, gali būti partrenkti ir žūti pėstieji. Negi reikia laukti, kol kažkas žus eidamas per gatvę? Ir tada kils skandalas?“ – nerimauja vyras ir prideda kelis savivaldybės atsakymus, iš kurių aiškėja, kad problema dėl lėšų trūkumo nebus greitai išspręsta.

„Susidaro keista situacija: nors šioje vietoje būtina pėsčiųjų perėja ir šaligatvis, nes vaikų srautas didelis, šiuo metu egzistuojančiu šaligatviu galima patekti tik į kapines“, – apibendrina vyras.

Ina Janina Blėdienė, universalios arenos „Sportima“ darbuotoja, patvirtino, kad šį klausimą Vilniaus politikams kėlė jau ne kartą. Tačiau pokalbiai baigdavosi rinkiminiais pažadais, o ne konkrečiais darbais.

Skaitytojų nuotr./Ąžuolyno gatvė Vilniuje
Skaitytojų nuotr./Ąžuolyno gatvė Vilniuje

„Artimiausias šviesoforas ir perėja yra ties sporto klubu Impuls, prie stotelės Vaikų kaimas. Vaikai, perėję gatvę toje vietoje (kaip priklauso pagal Kelių eismo taisykles), iki Sportimos maniežo ir SEB arenos brenda patižusia šalikele. Aš dažnai būnu futbolo varžybose ir po jų vykstančiuose VIP priėmimuose, ne kartą šią problemą esu iškėlusi. Problemą spręsti yra pasižadėjęs mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius. Bet kol kas nė iš vietos“, – pasakojo Ina.

Jos teigimu, vieni vaikai eina per purvą, kiti kerta kelią ties Saltoniškių kapinėmis. O eismas čia intensyvus. Akivaizdu, kad vienintelio Vilniaus futbolo maniežo apylinkės – vaikams nesaugios. O ką jau kalbėti apie dviratininkus ar pėsčiuosius, kurie atvyksta ne tik į kapines.

O kol valdžia sprendžia šį rebusą, vilniečiai jau kuria kalambūrus. Neva toks purvynas paliktas specialiai, kad vaikai prieš treniruotes „gerai apšiltų“ kojas. Arba kad per Ąžuolyno gatvę saugiausia važinėti katafalku – infrastruktūra tinkama.

Kaip tai atrodo tikrovėje

15min žurnalistas taip pat išbandė šią trasą. iš pradžių bandė nuo „Vaikų kaimo“ stotelės nueiti daugybę metų egzistuojančiu šaligatviu (nes toks maršrutas atrodytų logiškas), bet atsirėmė į kapines. Tuomet grįžo atgal ir išbandė purvo trasą. Štai kaip tai atrodė:

VIDEO: Galimybės pereiti Ąžuolyno gatvę Vilniuje, prie „Sportima“ arenos

Yra ir gerų žinių

Tačiau panašu, kad savivaldybė yra nusiteikusi spęsti šią problemą.

Arūnas Visockas, Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas, portalui 15min situaciją pakomentavo kitaip, nei buvo rašoma anksčiau Inai ir minėtam vyrui siųstuose atsakymuose:

„Vilniaus miesto savivaldybė dar šiemet planuoja rekonstruoti Ąžuolyno gatvę nuo Ozo iki Viršuliškių gatvės. Gatvės rekonstrukcijos metu bus atnaujinta asfalto danga, įrengtas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, taip pat pėsčiųjų takas Saltoniškių kapinių pusėje.“

Taigi dar vienos pėsčiųjų perėjos nebus. Bet „Sportimą“ ir SEB areną bus galima saugiai pasiekti šaligatviu, gatvę perėjus ties stotele „Vaikų kaimas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos