Vladimiro Putino akibrokštas: sunkvežimiu „Kamaz“ per Krymo tiltą važiavo šiurkščiai pažeisdamas Kelių eismo taisykles

Rusijoje, kaip ir Lietuvoje, galioja tas pats Kelių eismo taisyklių punktas – vairuotojas privalo prisisegti saugos diržus. Diržu privalo prisisegti ir autobusų keleiviai. Tiesa, yra kelios išimtys. Gyvenvietėse diržas nebūtinas važiuojant atbulomis ar aikštelėse. Lietuvoje neprisisegti diržo dėl medicininių priežasčių gali būti išduotas leidimas, bet su aiškiu galiojimu.
Putinas sunkvežimiu pervažiavo naujuoju tiltu į aneksuotą Krymą
Putinas sunkvežimiu pervažiavo naujuoju tiltu į aneksuotą Krymą / „Scanpix“/AP nuotr.

Tačiau tinklalapis „Za ruliom“ pastebi, kad Vladimiras Putinas, į kurį buvo nukreiptos Rusijos akys, pademonstravo, kad jam KET reikalavimai negalioja – prezidentas yra aukščiau taisyklių. Užuot tapęs pavyzdžiu, kaip reikėtų vairuoti saugiai, jis pademonstravo atsainų požiūrį į saugumą.

Didžiuliame politiniame šou, kurį Rusijos žiniasklaida transliavo tiesiogiai, buvo nesunku pastebėti, kad iš pradžių V.Putiną lydėjęs „Kamaz“ ir prezidento sunkvežimis sunkiai išsiteko važiuojamoje dalyje. Todėl vienas iš jų turėjo apžergti ištisinę šoninę liniją.

Bet tai – smulkmena, palyginti su tuo, ką žiūrovai pamatė tiesioginės transliacijos iš sunkvežimio kabinos metu – V.Putinas ir du statybos darbų vadovai ramiai šnekučiavosi, tiltu lėkdami neprisisegę saugos diržų.

Tilto ilgis – daugiau nei 19 km, juo kol kas galima važiuoti tik lengviesiems automobiliams. Po pusmečio važiuos ir sunkvežimiai, o po metų planuojama baigti geležinkelio atšaką.

Leistinas greitis – 90 km/val., sustoti ant tilto draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis