Vairuotojai gali rinktis iš daugelio padangų – nuo daugybėje bandymų gerai pasirodžiusios „SP WinterSport 4D“ ar 2012 metais išleistos dygliuotosios „Ice Touch“ iki naujosios mažiems ir kompaktiškiems automobiliams skirtos „Winter Response 2“.
„IceTouch“
„Dunlop IceTouch“ yra sukurta įveikti atšiauriausioms žiemos sąlygoms Šiaurės ir Baltijos regiono šalyse. Pagaminta siekiant maksimalaus sukibimo su ledu ir sniegu, ši padanga atspindi „Dunlop Direct“ požiūrį ir suteikia didelį saugumą bei vairavimo malonumą. 2012 metais Suomijoje „TestWorld“ institutui atlikus nepriklausomą dygliuotųjų žieminių padangų bandymą, paaiškėjo, kad „IceTouch“ kai kuriomis savybėmis aiškiai pranoko kelių konkurentų padangas.
Sukibimo savybes užtikrina daugiakryptis 4D dyglių dizainas. Siekiant pagerinti sukibimą, 4D dygliai turi aštrias briaunas, sukimbančias su ledu greitėjant, o aštriabriauniai jų šonai sudaro sąlygas geram šoniniam sukibimui su ledu, kad vairuotojai galėtų lengviau įveikti posūkius apledėjusiuose keliuose. Galinė plataus kaiščio briauna padeda šioms padangoms stabdyti veiksmingai ir patikimai. Daugiakryptės briaunos protektoriaus paviršiuje užtikrina padangos sukibimą visomis kryptimis. Ši padanga pagaminta iš pažangaus gumos mišinio, kuris išlieka labai elastingas esant žemai temperatūrai.
„IceTouch“ taip pat pagerina valdymą pažliugusiu sniegu padengtuose ir šlapiuose keliuose, kurie dažnai pasitaiko Šiaurės šalyse, nes pagrindinis didelio gylio griovelis protektoriuje geriau sugeria vandenį. Korpusas sveria mažiau, todėl pasipriešinimas riedėjimui taip pat mažesnis.
„SP WinterSport 4D“ siūloma 37 dydžių: nuo 195/65R16 iki 255/35R19
„SP IceSport“
„Dunlop SP IceSport“ – tai Šiaurės šalių žiemos sąlygoms pritaikyta nedygliuotoji padanga. Ši padanga sukurta vairuotojams, kurie mieliau renkasi nedygliuotas padangas, užtikrinančias didelį saugumą ir malonumą vairuojant bei stabdant visomis permainingomis Šiaurės šalių žiemos sąlygomis.
Kurdama Šiaurės šalims skirtą nedygliuotąją žieminę padangą „SP IceSport“, gamintoja suderino keletą technologijų. Abiejuose „SP IceSport“ protektoriaus kraštuose yra trimatės „sukimbančios“ įpjovos, o protektoriaus viduryje – klasikinis „zigzaginių“ įpjovų raštas. Taip užtikrinama pusiausvyra ir valdymo stabilumas.
Padanga gaminama iš Šiaurės šalių žiemos sąlygoms pritaikyto gumos mišinio, kuris išlieka elastingas esant labai žemai temperatūrai, taip užtikrindamas sukibimą kelyje. „SP IceSport“ padangos korpusas sveria nedaug. Kuo mažesnė bespyruoklė masė, tuo manevringesnė padanga ir tuo mažesnis jos pasipriešinimas riedėjimui, vadinasi, mažesnės ir degalų sąnaudos.
„SP WinterSport 4D“
„SP WinterSport 4D“ nedygliuotoji padanga yra specialiai sukurta įvairioms žiemos sąlygoms Europos keliuose. Padangos pavadinime atkartotas keturmačių (4D) įpjovų sistemos pavadinimas. Šioje padangoje taip pat yra V formos grioveliai ir unikali sniego pašalinimo sistema, neleidžianti protektoriuje kauptis suspaustam sniegui. Be to, blokų vidinė pusė yra dantyta – taip pagerinamas stabdymas giliame sniege.
„SP WinterSport 4D“ taip pat tinka šlapiems keliams, kurių nepasiekia saulės šviesa, arba kurių paviršius nenudžiūva dėl nepakankamai aukštos temperatūros. Esant tokioms sąlygoms, kryptinis protektoriaus dizainas ir dinaminis protektoriaus gumos mišinys užtikrina vandens šalinimą – protektoriaus grioveliuose neleidžiama susidaryti sūkuriams, o gumos mišinys pagerina sukibimą.
„SP WinterSport 4D“ siūloma 37 dydžių, nuo 195/65R16 iki 255/35R19, todėl tinka daugiau nei 8 iš 10 rinkoje parduodamų galingų automobilių.
„WinterResponse 2“
„WinterResponse 2“ yra nauja Europos rinkai skirta padanga, sukurta siekiant išspręsti tokius aspektus kaip stabdymas ir valdymas ant sniego, ledo ir šlapios dangos žiemos sąlygomis. Naujoviška technologija apima 45 laipsnių kampo protektoriaus krašto lameles, skirtas sukibimui ant sniegu ir ledu padengtuose keliuose pagerinti.
Tankesnės lamelės lemia didesnį sukimbančių briaunų skaičių ir užtikrina stabilesnį važiavimą šlapiame kelyje, taip pat pagerina sukibimą, sutrumpina stabdymo atstumą ir lemia geresnį stabilumą įveikiant posūkius ant sniego.