Pamenate, antroji „Superb“ karta ir 2013 m. sekęs „faceliftas“ (kosmetiniai pagražinimai) jau teikė vilties, kad banginis gali tapti Auksine žuvele, „Škodos“ gamintojams, nešančia ikrus net iš Kinijos (šioje šalyje čekai parduoda beveik tiek pat, kiek Vakarų Europoje). O ką jau kalbėti apie Europos rinkas (Lietuvoje apie 10 proc. visų parduodamų naujų škodų yra „Superb“). Kaip 15min.lt sakė „Škoda“ dizaineris Marbanas Khiatas, pagrindiniai šio modelio konkurentai – „Ford Mondeo“, „Opel Insignia“ ir „Hyundai i40“. Apie „Passat“ kukliai nutylėjo.
Praplatėję pečiai ir krištolinės akys
Prisipažinsiu, trečiosios kartos „Škoda Superb“ iš pirmo žvilgsnio jau ne tik „Passat“, o ir „Audi A6” pusbrolis: priaugusi raumenų, kiek padidėjusi ir praplatėjusi (keleivio pečių plotyje). O liūdnas „banginio akis“ pakeitė Bohemijos krištolu tviskančios naujos kartos LED lempos (galimos ir adaptyvinės). Bent jau pristatyme Florencijoje (Italija) kartu su Lietuvos žurnalistais dalyvavę kolegos iš Taivano su šiuo modeliu elgėsi kaip su „Swarowski“ kristalu: glostė, niekaip negalėjo atitraukti akių, be perstojo fotografavo bei šalia patys fotografavosi asmenukėms...
Komplimentų sulaukia sportiškesnė modelio išvaizda, vizualiai sutrumpėjęs priekis, agresyvios (gal net aštriadantį ryklį primenančios) grotelės, kuriose labai gerai užmaskuotas saugumo sistemų radaras.