Bendrojo tyrimo metu automobilių pramonės tyrimo bendrovė „EurotaxGlass“ ir Jungtinėje Karalystėje įsikūręs rinkodaros ir tyrimų institutas „Harris Interactive“ atkreipė dėmesį į šį klausimą savo paskutiniajame tyrime „Automobilių pramonės elektrifikacija – Europos vartotojų nuomonė“ („Electrification of the Automotive Industry – the European Consumer’s View“).
Iš visų apklaustųjų, 30 proc. buvo susidomėję elektra varomais arba hibridiniais automobiliais. Paprašyti įvardyti elektra varomą arba hibridinį automobilį, 15 proc. tyrimo dalyvių įvardijo „Toyota“, ir tik 6 proc. paminėjo artimiausią hibridinių automobilių gamintojo konkurentą.
Be to, įrodymas, kad „Toyota“ yra geriausia aplinkosaugos klausimų atžvilgiu, yra tai, jog šios kompanijos elektrinis ar hibridinis modelis yra geriausiai žinomas, nes 16 proc. apklaustųjų žino apie apdovanojimus laimėjusį „Prius“ ir tik 6 proc. nurodė artimiausių konkurentų automobilį.
Vartotojų atvirumas apie pasirenkamas galios sistemas yra daug didesnis negu dabartinė šių galios sistemų tipų rinkos dalis. Ir tai yra tikras šuolis į visas didžiąsias Europos rinkas.
„Toyota“, jau pardavusi daugiau nei 3 milijonus hibridinių automobilių visame pasaulyje, ir toliau gamyboje taiko visiškai hibridinę technologiją, apimančią pagrindinius Europos modelius.
Po sėkmingo modelio „Auris HSD“ pristatymo 2010 m., kai jis tapo pirmuoju C segmente, su „Yaris HSD“ koncepcija, pristatyta Ženevos automobilių parodoje 2011 m., bendrovės „Toyota“ tikslas yra tapti geriausia „Hybrid Synergy Drive“ B segmente – didžiausiame segmente Europoje. „Prius+“, pirmasis Europoje visiškai hibridinis septynvietis, debiutavo tuo pačiu metu ir bus pateiktas Europos rinkai 2012 m.
Praėjusiais metais „Toyota“ žengė naują žingsnį, siekdama tvaraus mobilumo, ir pristatė „Prius Plug-in Hybrid“ per pasaulinę riboto skaičiaus automobilių išperkamosios nuomos programą. Per 2012 m. „Toyota“ pristatys „Prius Plug-in“ hibridinį automobilį didžiajai rinkos daliai.
Elektra varomo automobilio pardavimą vis dar apsunkina jo kaina, važiavimo nuotolis ir tinkamos krovimo infrastruktūros trūkumas, tačiau „Toyota“ vertina iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių technologiją kaip praktiškiausią galios sistemų elektrifikacijos technologinį sprendimą važiuojant trumpus ir vidutinius atstumus.