Prieš kelis mėnesius Ženevos automobilių parodoje demonstruotas A3 sedanas buvo su RS3 varikliu – 2,5 litro turbo 400 AG pasiekiančiu penkių cilindrų motoru. Šį variklį „A3 e-tron“ pakeitė dviem, bet silpnesniais. 1,4 litro 211 AG benzininiu ir 27 AG elektriniu. Drauge dirbdami jie suteikia automobiliui labai pagirtiną dinamiką – iki šimto per 6,8 sek., maksimalus greitis 230 km/h. „Audi“ teigia, kad vien elektra šis automobilis gali nuvažiuoti 50 km. Pakankamai trumpoms miesto kelionėms.
Galia į priekinius ratus perduodama per septynių pavarų automatinę dviejų sankabų „S-tronic“ dėžę. Ant ratų užmauti milžiniški 20 coli ratlankiai su 245/30 dydžio padangomis. Tokiu serijiniame automobilyje turbūt nematysime.
„A3 e-tron“ išvaizda nesiskiria nuo Ženevoje matyto sedano. Šiek tiek modifikuotos priekinės grotelės, žibintai, dar keli kosmetiniai elementai. Skiriasi tik jų svoris – nuo tik benzininį variklį turinčio A3 sedano šio svoris didesnis 90 kg. Panašiai tiek sveria bagažinėje sumontuoti ličio jonų akumuliatoriai.
Tradiciškai „Audi“ modeliuose naudojama MMI multimedios sistema sudėta ir į šį konceptą. Ji gali ne tik groti ir rodyti filmus, bet ir suteikti internetą per „Wi-Fi“. Taip pat navigacinės sistemos žemėlapiai atvaizduojami su „Google Maps“ informacija apie lankytinus objektus, restoranus, degalines ir t.t.