Šis automobilis unikalus dėl pakankamai netradicinio dizaino: jo ratai yra išlindę už kėbulo, o viduje suprojektuotas, iš pirmo žvilgsnio gana keistai atrodantis sėdynių išdėstymas.
Gamintojo nuotr./„Audi Urban Concept“ |
„Audi“ elektromobilis yra tik 3219 mm ilgio, 1678 mm pločio bei 1189 mm aukščio. „Sportback“ modelio stogas pasislenka link automobilio galo, taip suteikdamas įdomų įėjimą į šio modelio saloną, tuo tarpu kabrioletas turi dureles, kurios pasikelia kartu su stiklu.
Gamintojas teigia, jog Urban Concept turi tam tikrų, 1930-ųjų „Audi Union“ lenktyninių automobilių bei šiuolaikiško, sportinio R8 modelio bruožų (iš pastarojo modelio, elektromobilis pasiskolino kėbula „apjuosiančią“ raudoną juostą.
Automobilio kėbulas yra pagamintas iš anglies pluoštu sustiprinto polimero, tuo tapu vidaus konstrukcija sukurta iš tos pačios medžiagos bei aliuminio. Visa tai leidžia pasiekti pakankamai mažą svorį – tik 480 kg.
Urban Concept riedės ant 21 colio ratlankių bei pakankamai siaurų 125/60 priekinių ir 145/50 galinių padangų. Įdomu tai, jog ant ratų gaubtų gamintojas sumontavo dideles posūkių lemputes.
„Audi“ teigia, jog elektromobilis iš išorės gali šiek tiek priminti lenktyninį bolidą, nes čia ratai nesislepia po kėbulu, o yra išlindę, lyg formulėje.
Du elektriniai motorai bendrai turi 20 AG bei 47 Nm. Gamintojas sumontavo juos tarp galinių ratų, be jokios pavarų dėžės. 7,1 kWh talpos ličio-jonų baterijos (sveria 90 kg) bei yra paslėptos už sėdynių. Norint pilnai įkrauti šį modelį, prijungus specialų kabelį bei padavus per jį 230 V srovę, teks palaukti tik vieną valandą. „Audi“ teigia, jog šio modelio baterijas bus galima įkrauti ir bevieliu būdu. Vienu įkrovimu „Audi Urban Concept“ galės įveikti 73 km.
Iš vietos iki 60 km/h Urban Concept įsibėgės per 6 sekundes, o maksimalų, 100 km/h greitį pasieks po 16,9 s. Savaime suprantama, tikėtis geresnių rezultatų su 20 AG bei 47 Nm galia, būtų tikrai naivu.