„Automobilis pademonstravo tiesiog stebuklingą potencialą šioje sudėtingiausioje lenktynių trasoje, – po važiavimo kalbėjo „Audi“ valdybos narys techniniam vystymui Michaelis Dickas, kuris ir pats įveikė ratą sėdėdamas prie „R8 e-tron“ vairo. – Rekordinis trasos įveikimo laikas liudija, jog mes esame teisingame kelyje. Elektromobiliai mums visada siejosi ne tik su ekonomiškumu, bet ir su sportiškumu ir vairavimo malonumu.“
Šiuo metu greičiausias serijinis automobilis su vidaus degimo varikliu Niurburgringe vieną ratą įveikė per 7 min. 11,57 sek. Tai padarė „Gumpert Apollo Sport“, varomas 515 kW (700 AG) „Audi“ V8 benzininio variklio.
M. Winkelhocko vairuotas „Audi R8 e-tron“ visiškai niekuo nesiskyrė nuo to automobilio, kuris rinkai bus pasiūlytas dar šių metų pabaigoje. Abu automobilio elektros varikliai pasiekia 230 kW galią ir 820 Nm sukimo momentą.
„Audi R8 e-tron“ nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėja vos per 4,6 sekundės. Maksimalus greitis įprastomis sąlygomis yra apribotas iki 200 km/val., bet siekiant rekordinio rato ribotuvo gniaužtai buvo sumažinti – maksimalus greitis padidintas iki 250 km/val.
Įkraunami ličio jonų akumuliatoriai sukaupia 49 KW/h energijos, kurios pakanka įveikti 215 km nuotolį. Jie sumontuoti centriniame automobilio tunelyje tarp keleivių sėdynių ir galinės ašies. Akumuliatoriai taip pat įkraunami automobiliui riedant ar stabdant. Ypač lengvas „Audi R8 e-tron“ kėbulas pagamintas iš aliuminio. Automobilis sveria vos 1 780 kilogramų.
Tik baigęs važiavimą M.Winkelhockas nuvažiavimo dar du greitus ratus su antruoju „R8 e-tron“, kurio maksimalus greitis buvo apribotas ties 200 km/val riba. Abiejų ratų įveikimo laikai – 8 min. 30,873 sek. ir 8 min. 26,096 sek.
Netoli Štutgarto gyvenantis 32 metų lenktynininkas šiais metais su „Audi R8 LMS ultra“ automobiliu, drauge su Marcu Bassengu, Christopheriu Haase ir Franku Stippleriu vos prieš kelias savaites laimėjo 24 valandų lenktynes Niurburgringe, tad šią trasą puikiai pažįsta.