Naujasis „e-tron“ modelis turės 1,4 litro benzininį TFSI variklį su turbokompresoriumi (148 AG) bei šešių laipsnių „E-S tronic“ pavarų dėžėje integruotą elektros motorą (101 AG).
Gamintojo teigimu, aktyvavus abu variklius mašinos galia išaugs iki 201 AG bei 350 Nm. Tai šiam hibridui leis iki 100 km/h įsibėgėti per 7,6 sekundės bei pasiekti maksimalų 222 km/h greitį.
Gamintojo nuotr./„Audi A3 e-tron Plug-in Hybrid“ |
Dinaminiai rodikliai neprasti, tačiau vokiečių teigimu, degalų sąnaudos – tikrasis šio modelio koziris. Mišriu režimu šis automobilis šimtą kilometrų įveiks vos su pusantro litro benzino. Pagal dabartines kuro kainas Lietuvoje, kelionė iš Vilniaus į Kauną su „A3 e-tron Plug-in Hybrid“ automobiliu kainuotų maždaug 7 litus – pigiau nei studentui su traukiniu.
Reikia nepamiršti ir „Plug-in“ užrašo esmės. Jis reiškia, kad automobilio baterijas bus galima įkrauti tiesiog naudojantis specialiu kabeliu, prijungtu prie paprastos 220 V rozetės.
Aktyvavus tik elektros motorą automobilis galės įveikti 50 km atstumą bei išvystyti maksimalų 130 km/h greitį.
Vokiečiai dar nepranešė, kuriose rinkose bus parduodami šie automobiliai bei kiek jie kainuos.