Paprasčiausias krovimo būdas – tiesioginis elektromobilio prijungimas elektros laidu į tinklą, nors ir paprastas, tačiau nepatogus prastu oru ir nėra visiškai saugus – kištukai gali užsikimšti purvu, sudrėkti.
Siūlomi nekontaktiniai įkrovimo būdai paprastai remiasi magnetinio rezonanso principu, tačiau elektromobiliams įkrauti reikalinga didelė galia, o potencialus tokio įkrovimo metu susidarančių radijo dažnio bangų poveikis organizmams dar nėra gerai ištyrinėtas.
Britų Kolumbijos (Kanada) universiteto mokslininkai pasiūlė naują būdą – įkrovimą magnetine pavara: įkrovimo stotelėje esantis nuolatinis magnetas yra sukamas elektros tinklo energija, jis įsuka automobilyje sumontuotą magnetą, kuris savo ruožtu suka elektros generatorių. Tokio pakrovimo metu radijo bangos nesusidaro, nes magnetai sukasi santykinai nedideliu, iki šimto hercų dažniu.
Šis pakrovimo būdas buvo išmėgintas bandomosiose stotelėse – paaiškėjo, kad jų efektyvumas tikrai neblogas – maždaug 90%, o vairuotojų atsiliepimai buvo tik teigiami – jiems tereikėdavo pastatyti elektromobilį reikiamoje vietoje, ir įkrovimas prasidėdavo automatiškai.
Idėja kilo kuriant šiuo bekontaktiniu principu įkraunamus širdies stimuliatorius.