Ericas Evartsas iš „Consumer Reports“, apie naująjį „i3“ pakalbėjęs su BMW inžinerijos skyriaus vadovu Ulliu Kranzu, užsiminė apie nuvažiuojamo atstumo padidinimą, naudojant motociklo vidaus degimo variklį. Panašu, jog nors ir neatskleidė tikslių variklio charakteristikų, Kranzas netiesiogiai patvirtino šią mintį.
Evartsas pasakė, jog motociklų varikliai šiam tikslui tiktų tiesiog idealiai, o aukštas pareigas BMW koncerne užimantis pašnekovas, vietoje to, kad šį teiginį paneigtų ar pritartų, tiesiog „nušvito“. „Consumer Reports“ žurnalistas teigia, jog motociklo variklis šiame elektromobilyje pagamintų pakankamai elektros energijos. Tai reiškia, kad benzinu varomas variklis gebėtų pagaminti daugiau energijos, nei automobilio elektros varikliai sugebėtų suvartoti.
„Green Car Reports“ šaltinis teigia, jog „BMW i3“ įveikti didesnį atstumą galėtų padėti 48 AG turintis 0,652 litro, vieno cilindro agregatas, iki šiol naudotas tik JAV rinkai skirtuose „BMW G 650 GS“ motocikluose.
Visa tai – neoficiali informacija, tačiau sąlyginai keista BMW atstovo reakcija leidžia spėti, jog tai – vienas iš realių gamintojo planų.