Olandų portalas „Telegraaf.nl“ teigia, kad anglies pluošto kėbule vietoje 1,5 litro trijų cilindrų agregato kompanijos darbuotojai svarstė sutalpinti V10 variklį. Tokio tipo motorai BMW istorijoje buvo montuojami tik M5 ir M6 modeliuose, 2005-2010 metais. Daugelio entuziastų nuomone, būtent šis 5,0 litrų (500 AG) S85 variklis skleidė gražiausią melodija iš visų šios markės automobilių.
Visgi, dėl įvairių priežasčių inžinieriai netrukus persimetė prie kitokių minčių – jie būsimajam sportiniam BMW automobiliui bandė parinkti V8 arba 6 cilindrų eilėje jėgaines. Suprantama, kad V10 motorai galinguose šios markės automobiliuose į kiek mažesnius, tačiau priverstinio oro pripūtimo sistemas turinčius agregatus buvo pakeisti dėl griežtų taršos reikalavimų.
Šešių cilindrų variklis šiame kėbule buvo realiausias variantas iš išvardintų, tačiau BMW tokio pasirinkimo atsisakė dėl sunkumų, su kuriais būtų susidūrę stengdamiesi išspręsti variklio aušinimo problemą bei dėl pernelyg didelio svorio.
Tačiau cilindrų skaičius projekte pakopa po pakopos mažėjo, kol galų gale buvo nuspręsta i8 paversti sportišku hibridu ir apsistoti prie visiškai naujo trijų cilindrų BMW motoro.
Trijų cilindrų „TwinPower Turbo“ jėgainė bei papildomas elektros motoras bendrai generuoja 362 AG ir 570 Nm. Galbūt su didesniu vidaus degimo varikliu šios mašinos skleidžiamas garso takelis bei dinaminės savybės būtų pranašesnės, tačiau vokiečių tikslas buvo sukurti ne tik greitą, o ir labai efektyvų automobilį. Vidutinės i8 degalų sąnaudos, pasak gamintojo, siekia tik 2,5 l/100 km.