Jo privačios kompanijos „Drayson Racing Technologies“ Oksfordšyre sukurtas „Drayson B12 69/EV“ bolidas turėtų būti pajėgus išvystyti 320 km/h greitį. Greičiausias, mažiau nei toną sveriantis elektromobilis Anglijoje praėjusį rugsėjį pasiekė 243,98 km/h greitį, tačiau absoliutus pasaulio rekordas pasiektas net prieš 40 metų – 281,64 km/h.
Rekordą pasiekti nėra taip paprasta – jis bus fiksuojamas 3 km ilgio atkarpoje. Tiksliau – pasiliekant apie 640 metrų įsibėgėjimui ir maždaug tiek pat – stabdymui. Taigi, rekordui pasiekti vietos tikrai nėra daug.
„Drayson Racing Technologies“ nuotr./„Drayson B12 69/EV“ |
Paulo Draysono vadovaujamos kompanijos mechanikai šį elektromobilį pagamino ant „Lola-Judd“ Le Manui paruošto bolido, kuriuo politikas 2009-aisiais dalyvavo prestižinėse ištvermės lenktynėse. Teigiama, kad po anglies pluošto kėbulu sumontuoti keturi galingi elektros varikliai, kurių galia paskirstoma tik galiniams varantiesiems ratams.
Buvęs politikas teigia, kad šis automobilis iš esmės yra lyg laboratorija ant ratų. Mat, čia nėra pavarų dėžės ir net galinio diferencialo. Sukibimo kontrolę inžinieriai sukūrė pagal savo teoriją, kaip ir daugelį kitų svarbių komponentų.
Apie 800 AG bei nežinia kokį sukimo momentą turintis automobilis iki 160 km/h įsibėgėja maždaug per 5 sekundes. Nors ir elektromobilis primena tikrą lenktynių bolidą, visi reguliuojami aerodinaminiai elementai buvo nustatyti į tokią padėti, kuri leistų išvystyti kuo didesnį greitį. Po brutalaus pagreičio šio „Drayson B12 69/EV“ bolido greitį malšins anglies-keramikos stabdžių diskai su galingais šešių stūmokliukų suportais – tokia pati sistema stabdymu rūpinosi ir Le Mano ištvermės lenktynėse.