„Drayson B16 69/EV“ Didžiojoje Britanijoje, Jorkšyre esančiame „RAF Elvington“ pakilimo take užfiksavo 204,185 mylių per valandą (328,6 km/h) greitį.
Nors ir Jutos valstijoje (JAV) esančiose Bonnevilio druskų lygumose Ohajo Universitetas su „Buckeye Bullet“ bolidu pasiekė 300 mylių per valandą (482,8 km/h) greitį, britai rekordą pagerinto elektromobilių klasėje, kurie sveria iki 1000 kilogramų.
Iki šiol šioje kategorijoje rekordas priklausė „Battery Box General Electric“ automobiliui, kuris 1974-aisiais išvystė 281,64 km/h greitį.
„Drayson B16 69/EV“ galinius varančiuosius ratus suka 850 AG generuojantis elektros motoras. Trijų kilometrų atkarpoje jis turėjo įsibėgėti iki kuo didesnio greičio, kuris buvo fiksuojamas 1,6 km (1 mylios) distancijoje – pasiliekant vietos įsibėgėjimui ir stabdymui.
„Labai džiaugiuosi pasiektu rezultatu. Mes norėjome parodyti, kad elektromobiliai gali būti ne tik patikimi, bet ir labai greiti“, – sakė naujasis rekordo autorius, Lordas Paulas Draysonas.
Šis elektromobilis buvo apautas specialiomis „Michelin“ padangomis, kurių charakteristikos laikomos paslaptyje. Tuo tarpu variklis energiją ėmė iš 30 kWh baterijų.
Siūlome pažiūrėti, kaip bėgėjasi greičiausias, mažiau nei toną sveriantis elektromobilis pasaulyje. Atkreipkite dėmesį į vibracijas, pasiekus tokį didelį greitį – dėl ne idealiai lygaus pakilimo tako paviršiaus viduje sėdėti turėjo būti tikrai nejauku.