„Audi“ atstovai britų spaudai atskleidė, kad jie tikėjosi, jog baterijų technologijos evoliucionuos greičiau nei buvo iš tikrųjų – būtent tai tapo pagrindine sprendimo nepardavinėti šių elektromobilių priežastimi.
Gamintojas akcentuoja, kad baterijos išliko pernelyg brangios – startavus šiam projektui vokiečiai tikėjo, kad po kelių metų situacija pagėrės.
Neoficialiais duomenimis, „Audi“ nenori gaminti elektra varomo automobilio, kurio baterijų įkrovimo laikas būtų toks didelis, o įveikiamas atstumas – mažas.
„R8 e-tron“ projekto vystymo metu buvo atlikta daugybė bandymų. Surinkta informacija, technologijos bus panaudotos kituose serijiniuose modeliuose“, – teigiama oficialiame „Audi“ pranešime.
Elektrinis R8 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,2 sekundės, o maksimalus jo greitis ribojamas ties 200 km/h riba. Gamintojas deklaruoja, kad esant optimalioms sąlygoms šiuo elektromobiliu būtų galima įveikti apie 210 kilometrų.