2013 03 14

Elektrinis „Peugeot 205“ savo laiku demonstravo įspūdingas charakteristikas

Pastaruoju metu automobilių gamintojai, pristatydami naujus hibridus arba elektromobilius stengiasi padaryti kuo didesnį įspūdį. Vieni teigia, kad elektra varomos mašinos su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti šimtą, kiti – du šimtus kilometrų. Tačiau prieš beveik 30 metų „Peugeot“ sukūrė elektromobilį, kuris net ir dabar nustebintų kai kuriuos automobilistus.
„Peugeot 205 Electric“
„Peugeot 205 Electric“ / Gamintojo nuotr.

Prieš sukurdami „106 Electric“ prancūzai bandymus atliko ant kompaktiško hečbeko 205. Šis mažas automobilis turėjo tuziną 6V baterijų, kurios svėrė apie 300 kg. „Peugeot“ jas sumontavo automobilio priekyje, o negana to, bendra mašinos masė siekė vos 850 kg.

Tačiau didesnį įspūdį palieka ne šio kompaktiško elektromobilio svoris, o pilnai įkrautomis baterijomis įveikiamas atstumas. Gamintojas teigė, kad važiuojant pastoviu 40 km/h greičiu ši mašina galėtų įveikti 200 km distanciją. Greitį padidinus iki 70 km/h baterijų užtektų dvejoms valandoms (arba 140 km). Prancūzai tvirtino, kad mieste šis automobilis taip pat galėjo nuvažiuoti apie pusantro šimto kilometrų. Įvertinant tai, kad elektrinis „Peugeot 205“ prototipas buvo pagamintas 1984-aisiais, galima teigti, kad tokie rezultatai išties nėra blogi. Palyginimui, „Nissan Leaf“ su pilnai įkrautomis baterijomis, priklausomai nuo oro sąlygų gali įveikti 75-170 km. Žinoma, pastarasis automobilis yra turbūt dvigubai sunkesnis už mažą „Peugeot“, todėl lyginti abiejų elektromobilių akis į akį negalima.

Priekinius varančiuosius „Peugeot 205“ ratus suko 24 AG elektros motoras, o maksimalus automobilio greitis siekė vos 100 km/h. Tačiau net ir 1984-aisiais „205 Electric“ turėjo tokią technologiją kaip elektros energijos regeneracija stabdant.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis