Tai ką veikti organizacijai, kurios pagrindinė misija ir tikslas buvo pasiekti? Išsikelti naujus tikslus. Naujas jų tikslas skamba taip – dirbti, kad būtų pagaminama daugiau ir geresnių elektromobilių.
Šiam tikslui organizacija elektroniniu paštu kreipėsi į gamintojus, įvairiausias organizacijas ir valstybines institucijas. Laiške rašoma, kad elektromobiliai yra tokioje stadijoje, kurioje mobilieji telefonai buvo 1987 metais. Organizacija džiaugiasi matydama šviesią ateities viziją – įsivaizduokite, jei elektromobilių progresas vyks panašiu tempu kaip mobiliųjų telefonų. Jau po dešimtmečio galėtumėm turėti ne tik madingus, bet ir labai patogius elektra varomus automobilius.
Beje, ar mums pasirodė, ar iš tiesų „Nissan“ pasiskolino reklaminės kompanijos „Jei viskas būtų benzinu varoma“ pagrindinę idėją iš šios organizacijos prieš kurį laiką naudotos reklamos?