Tačiau yra ir kita, blogoji šios naujienos pusė – šių baterijų prototipai turi tendenciją, tikrąja to žodžio prasme, sudegti.
Būtent tai neleidžia Fetzeriui įgyvendinti savo planų. Šio žmogaus užduotis – suteikti ličio-jonų baterijas klientams (tai jis jau padarė) bei išsiaiškinti, kaip pagerinti jų naudingumą. Savaime suprantama, pastaroji užduotis – „kietas riešutėlis“...
„SB LiMotive“ yra „Robert Bosch“ bei „Samsung“ kompanijų 2008-aisiais sukurta bendra įmonė. Pietų Korėjoje įsikūrusi įmonė baterijas tiekia net aštuoniems automobilių gamintojams. Patys populiariausi modeliai, naudojantys „SB LiMotive“ suprojektuotas baterijas – „Fiat 500 EV“ bei „BMW i3“.
Tačiau panašu, jog įmonėje dirbantys mokslininkai pagaliau sužinojo, koks yra pats efektyviausias baterijų aušinimo būdas, apsaugosiantis ličio-jonų akumuliatorius nuo perkaitimo ar net savaiminio užsidegimo.
Per interviu Frankfurto automobilių parodos metu, Fetzeris papasakojo apie du naujus baterijų tipus: ličio-sieros bei ličio-oro (Li-Air). Būtent šie išradimai žada puikias svorio bei talpos charakteristikas.
„Tikiuosi, jog taip ir bus“, – sakė Fetzeris. „Jau dabar ši technologija mūsų rankose progresavo pakankamai smarkiai. Ar optimistiškos prognozės pasiteisins, pamatysime kito dešimtmečio pirmojoje dalyje.“
„SB LiMotive“ viceprezidentas pridūrė, jog ličio-sieros baterijų talpa gali siekti 400-500 kilovatvalandžių/1 kg, tuo tarpu ličio-oro technologija vienam kilograme „sutalpina“ bent 1000 kWh. „Palyginimui, galiu pasakyti, jog įprastos ličio-jonų baterijos viename kilograme turi tik 150 kilovatvalandžių. To užtenka, kad ličio-jonų baterijomis „maitinami“ elektriniai modelių motorai ratus suktų 160 kilometrų“ – sako Fetzeris.