2013 01 28

„Ford“, „Daimler“ bei „Renault-Nissan“ aljansas kartu kurs vandeniliu varomus automobilius

Pagal naują trijų šalių sutartį „Ford“, „Daimler“ bei „Renault-Nissan“ bendromis jėgomis kurs vandenilio kuro sistemos technologiją automobiliams. Toks sprendimas leis trims pramonės gigantams sutaupyti nemažai pinigų.
Koliažas
Koliažas / Gamintojo nuotr., GAZAS.LT montažas

Žinoma, pigesni gamybos kaštai reiškia, kad tokią technologiją turėsiantys automobiliai bus parduodami už žemesnę kainą. Juk automobilių pirkėjai to ir nori – naujų, ekonomiškų ir pigių mašinų.

Bendras kompanijų tikslas – iki 2017-ųjų pristatyti masinės gamybos serijinius automobilius, varomus vandenilio kuru.

Visi trys koncernai turi skirtingą patirtį vandenilių technologijų srityje. Teigiama, kad jų sukurti prototipai bendrai sudėjus įveikė 10 mln. km distanciją, o tai – naudinga patirtis. Visgi, didžiausia problema yra kainoje. Vandeniniu varomi automobiliai dažniausiai būna brangūs, o ir degalinių, kuriose šiuo kuru būtų galima užpildyti kasetes – mažai.

Toks projektas vienai, net ir pakankamai didelei automobilių pramonės gigantei būtų per brangus. Būtent todėl vardan tokio analogiško projekto visai neseniai rankomis sukirto „Toyota“ bei BMW vadovybės.

Primename, kad vandeniliu varomi automobiliai yra itin ekologiški – iš duslintuvo išmetami tik vandens garai, todėl azoto dioksido emisija siekia apvalų nulį g/km.

Tikėtina, kad pramonėje netrukus pasirodys pranešimai, kuriuose bus teigiama, kad „Volkswagen“ arba „General Motors“ taip pat susirado partnerių ir bendromis jėgomis kurs vandeniliu varomų automobilių platformas. 2015 – 2020 metais tokios transporto priemonės turėtų sparčiai populiarėti.

Tuo tarpu „Hyundai“ koncernas – vienas iš labiausiai pažengusių šioje srityje. Pietų Korėjoje pakankamai gerai išvystytas vandeniliu prekiaujančių degalinių tinklas, o pats gamintojas jau eilę metų tobulina tokio tipo prototipus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis