„Ford“ elektrinis dviratis – akivaizdus įrodymas, kad dviratį išrasti vis dar įmanoma, o išskirtinis „Ford“ dizainas puikiai tinka ne tik automobiliams. Šiame debiutante suderinta pati naujausia „Formulėje-1“ išbandyta sensorinė technologija ir naujausi elektrinių dviračių pramonės pasiekimai. Pilnai įkrautu akumuliatoriumi „Ford“ elektrinis dviratis nuvažiuoja 85 km – šiuolaikiniame urbanizuotame pasaulyje tai didelis žingsnis į priekį.
„Ford“ dviračio koncepciniame modelyje matome ir visą spektrą „Ford“ elektra varomiems modeliams sukurtų patobulinimų. Nors „Ford“ neturi planų gaminti elektrinių dviračių, tačiau toliau dirbs prie elektrinio dviračio koncepcijos ieškant elektra paremtos mobiliosios ateities sprendimų.
„Praėjusiais metais pasaulyje buvo parduota per 30 milijonų elektrinių dviračių – tai rodo, kad tokių dviračių rinka auga labai greitai,“ – sakė Axel Wilke, „Ford Europe“ klientų aptarnavimo skyriaus direktorius. „Manome, kad elektra varomi dviračiai taps vis reikalingesni, nes suteiks gyventojams išskirtinę galimybę greičiau judėti – jau dabar vis daugiau žmonių tokiais dviračiais važiuoja į darbą ir atgal.“
Vyrams ir moterims
„Ford“ dviratis buvo kuriamas atsižvelgiant į itin populiarią koncerno Gyvenimo būdo kolekcijos produktų koncepciją. Kaip ir kiti Gyvenimo būdo kolekcijos produktai, „Ford“ elektrinis dviratis vienodai tinka ir patinka tiek vyrams, tiek moterims.
Gamintojo nuotr./„Ford“ elektrinis dviratis |
Pagrindinis dviračio dizaino akcentas – trapecijos formos rėmas, sukonstruotas iš dvispalvio anglies juodumo ir šviesaus aliuminio, sveriantis tik 2,5 kg, tačiau nepaprastai tvirtas. Ratai su V formos stipinais tarsi susilieja su rėmu, pavarų sistema paslėpta nuo akių.
Naujausia technologija
Elektrinio dviračio varomoji sistema susideda iš priekinėje stebulėje įtaisyto variklio, rėme paslėpto Li-on akumuliatoriaus, integruoto važiavimo reguliatoriaus ir „Formulėje-1“ naudojamos patentuotos naujausios sensorinės technologijos – sensoriai nuskaito vidinio guolio apsisukimų dažnį ir per šimtąją dalį sekundės šią informaciją perduoda valdymo elementui. Pastarasis tuoj pat įjungia arba išjungia elektros variklį tokiu būdu užtikrindamas ratus sukančios jėgos – gautos sukantis varikliui ir minant dviratininkui – tolygumą.
Visą informaciją dviratininkas mato ant dviračio vairo esančiame ekrane ir gali pasirinkti važiavimo režimą – ekonominį, komforto ar sporto.
Šio dviračio varomoji sistema sudaryta iš pažangiausių elementų, tarp kurių „Shimano Alfine“ 11-os bėgių pavarų mechanizmas ir 2012 m. „Shimano Rapidfire“ perjungiklio rankenėlės. Vietoj tradicinės grandinės įmontuota diržo „Carbon Belt Drive“ sistema, kuri yra švaresnė, lengvesnė ir greičiau transformuoja energiją.