Baterijose saugoma elektra varomas automobilis yra drąsus pareiškimas rinkos dalyviams. Prie panašių projektų dirba ir „Volkswagen“, ir kiti gamintojai. „Renault“ netgi pradeda gaminti panašų automobilį – „Twizy“.
„Mes norime sukurti elektra varomą automobilį, kuris būtų įperkamas. Mes jau turime „Ampera“, tačiau norime, kad ir jaunesni pirkėjai galėtų įpirkti elektromobilį. Taip, kol kas tai koncepcija, bet tai gamybos linijos verta koncepcija“, – sako „Opel“ vadovas Karlas-Friedrichas Stracke.
Jis pagamintas plieno rėmo, vadinamo „spece-frame“ pagrindu ir padengtas sintetiniu audiniu. Tai ir pigu pagaminti, ir saugu. „Opel“ sąmoningai nenaudoja brangių medžiagų, tikslas yra pagaminti kuo pigesnį automobilį.
Minutės pertraukėlė, pakalbėkime apie keistą šio automobilio pavadinimą. 1928 metais Frizas von Opelis savo revoliuciniu reaktyviniu RAK 2 automobiliu pasiekė tuo metu rekordinį 228 km/h greitį.
Apie trijų metrų ilgio ir 119 cm aukščio automobilyje du keleiviai sėdi vienas paskui kitą. Jis – ypač aerodinamiškas. Po trijų valandų pakrovimo (kuris kainuoja apie 1 eurą), jis gali įveikti 100 km. Pripažinkime, daugiau nei reikia važinėjant mieste.
Ir štai gera žinia jaunimui, juo būtų galima važinėti sulaukus 16 metų. Tereikia tik greičio ribotuvą nustatyti iki 45 km/h.
Sveria jis vos 380 kg ir tai yra vos trečdalis šiuolaikinio miesto automobilio svorio. Jį varo 14 AG variklis, tačiau dėl mažo svorio jis įsibėgėjo vos per 13 sek. Maksimalus greitis – 120 km/h. Ir paskutinis skaičius – jo apsisukimo spindulys – 5,5 m.