Kaip teigia koncernas, „Outlander PHEV“ yra elektromobilis, sukurtas remiantis intensyviais „Mitsubishi“ atliekamais tyrimais ir turimomis technologijomis. Sistemoje integruotas nedidelio darbo tūrio benzininis variklis yra pagalbinis, naudojamas tik esant poreikiui.
„Outlander PHEV“ taip pat taps pirmuoju elektromobiliu, nuolat varomu visais keturiais ratais. Priekinę ir galinę ašis varo atskiri elektros motorai, o benzininis variklis suka priekinę ašį bei elektros generatorių.
Tokios konfigūracijos galios jėgainė visureigio vairuotojui leis važiuot trimis skirtingais režimais:
- „Pure“ (kai abi ašis varo du elektros motorai);
- „Series“ (kai abi ašis varo du elektros motorai, papildo elektros generatorius);
- „Parallel“ (kai vidaus degimo variklis, palaikomas elektros variklių, varančių abi ašis).
Gamintojai informuoja, kad „Outlander PHEV“ su pilnu baku degalų galės įveikti ilgesnį nei 800 kilometrų atstumą, o anglies dvideginio tarša neviršys 50 g/km.
„Outlander PHEV“ pardavimai Europoje prasidės 2013 metais.