Pastaruoju metu „Honda“ deklaruoja grįžtanti į jaudinančių ir adrenaliną sukeliančių automobilių gamintojo rolę. Kiek tai tiesa, pasakyti sunku – šiuo metu turbūt sportiškiausias „Honda“ modelis būtų „Civic Type-R“. Kas yra, žinant ankstesnę kompanijos istoriją (NSX, S2000, „Integra“), apgailėtina.
„Hondos“ grįžimą į sportiškų automobilių klasę šaltųjų ugnelių uždegimu paminės ir „žalieji“: pristatytas konceptas EV-STER yra hibridinis, tad tikėtina, kad ir būsimas kompanijos sportiškasis modelis bus varomas tiek benzinu, tiek elektra.
EV-STER Japonijoje pretenduotų į „mažų automobilių“ klasę (tokiems modeliams tekančios saulės šalyje suteikiamos įvairios lengvatos) – jo ilgis yra 3570 mm, plotis 1500 mm, o aukštis – vos 1100. Tačiau jo ratų bazė nėra maža – 2325 mm.
Kol kas nėra atskleidžiami tikslūs techniniai duomenys – gamintojas užsimena apie galimybę kombinuoti 660 cm3 trijų cilindrų benzininį variklį (vėlgi, su tikslu „tilpti“ į specialią klasę) bei 58 kW elektrinį variklius.
Skamba juokingai, lyginant su buvusio NSX trijų litrų šešių cilindrų varikliu? Žinoma.
„Honda“ prižadėjo Detroito automobilių parodoje 2012 metų sausį detaliau pristatyti tiek šį modelį, tiek ir kitas savo naujoves. Laukiam!